خبرگزاری کار ایران

از سوی AFC؛

نتیجه کنترل دوپینگ 4 بازیکن تیم ملی جوانان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۲۶

دبیر کل AFC در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال از تلاش‌های فدراسیون فوتبال ایران برای مبارزه با دوپینگ تشکر کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تلاش جدی در کنترل و مبارزه با دوپبنگ در فوتبال تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، آلکس سوسی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال از تلاش‌های فدراسیون فوتبال ایران برای مبارزه با دوپینگ تشکر کرد.

آلکس سوسی در این نامه نوشت: با توجه به تست‌های کنترل دوپینگی که در چند وقت گذشته از تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف در مسابقات بین‌المللی گرفته‌ایم و پاسخ همه آنها منفی بوده، جا دارد از تلاش‌های جدی شما در کنترل و مبارزه با دوپینگ در فوتبال تشکر کنم. همه چیز نشان می‌دهد شما در این راه تلاش جدی دارید و حمایت موثری را از کمیته پزشکی و کنترل دوپینگ در همه زمینه ها به عمل می آورید که نتایج کنترل بازیکنان ایرانی منفی می شود.

در ادامه سوسی، نتایج کنترل دوپینگ 4 بازیکن تیم ملی جوانان ایران را اعلام کرد. 4 بازیکن تیم ملی جوانان به نام‌های علی چوپانی، حسین کنعانی، حسین فاضلی و محمد فرامرزی در تست‌های کنترل دوپینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا در خلال رقابت‌های جوانان آسیا در امارات مشکلی نداشته‌اند و هیچ نوع ماده ممنوعه‌ای در نمونه‌های کنترل دوپینگ آنها پیدا نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز