خبرگزاری کار ایران

مس رفته رفته بهتر می‌شود؛

قاسمپور: با کمی شانس آسیایی می‌شویم

هرچه از هفته های ابتدایی لیگ برتر می گذرد روند بهتری به خود می گیریم و امیدواریم با این نتایج در انتهای فصل به یکی از رتبه های سوم تا ششم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: برای کسب رتبه های سوم تا ششم تلاش می کنیم و اگر کمی شانس با ما یار باشد سهمیه آسیایی را کسب می کنیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از بازی برابر آلومینیوم المهدی هرمزگان، افزود: هرچه از هفته های ابتدایی لیگ برتر می گذرد روند بهتری به خود می گیریم و امیدواریم با این نتایج در انتهای فصل به یکی از رتبه های سوم تا ششم دست یابیم.

وی با بیان اینکه جذب نشدن برخی بازیکنان خواسته شده ما را از هدف دوخیز برای قهرمانی دور کرده است،تصریح کرد: بازیکنان توانمند و مستعدی داریم که با هماهنگی بیشتر برای تمایم حریفان دردسر ساز خواهیم شد.

قاسمپور با اشاره به اینه تیمش در تمامی دیدارها عملکرد مثبتی داشته است، اضافه کرد: با دور شدن حواشی از اطراف تیم اکنون شرایط مساعدتری داریم که همدلی هواداران و باشگاه می تواند ما را در رسیدن به خواسته هایمان کمک نماید.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص دیدار تیمش برابر آلومینیوم المهدی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم در شش بازی اخیر خود نتوانسته است نتایج موردنظرش را کسب کند و در این دیدار برای پیروزی به میدان خواهد آمد.

وی در پایان گرمای هوا را برای هر دو تیم مشکل زا دانست و عنوان کرد: گرمای هوا بندرعباس حتی برای تیم آلومینیوم هم بار منفی داشته و امیدوارم در دیدار فردا شب شاهد بهبود وضعیت آب و هوایی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز