خبرگزاری کار ایران

هنوز پیشنهادی به من نداده‌اند؛

شمس: آرزو دارم طلای المپیك را به مردم ایران تقدیم كنم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۴

فوتسال ما این قابلیت را دارد كه در المپیك 2016 به دیدار نهایی فوتسال راه پیدا كند و صاحب مدال طلا شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: به طور قطع آرزوی بنده است بتوانم اولین طلای المپیك در ورزش‌های گروهی را با فوتسال تقدیم مردم ایران كنم. فوتسال ما این قابلیت را دارد كه در المپیك 2016 به دیدار نهایی راه پیدا كند.

حسین شمس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص ارزیابی عملكرد عباس ترابیان اظهار داشت: وی تا موقعی كه مشورت می‌كرد و از خرد جمعی بهره می‌برد، موفق بود. در بدو ورود وی در كمیته فوتسال دگرگونی بزرگی را شاهد بودیم. مسابقات بین‌المللی بسیار خوبی را برای تیم ملی فراهم كرد و تیم ملی اگر در سال 2007 توانست در ‍ژاپن قهرمانی را از آنها پس بگیرد مرهون تلاش‌های ترابیان بود و در سال 2008 تیم پنجم جهان شد.

وی در ادامه تاكید كرد: در سال 2010 قهرمان فوتسال آسیا شدیم، تا این زمان ترابیان بسیار خوب عمل كرد ولی به اعتقاد من از آن به بعد تصمیمات انفرادی شروع شد كه ناكامی‌های فوتسال ما هم شروع شد. در مجموع كارنامه ترابیان را می‌توان در یك مرحله تا سال 2010 بررسی كرد و مرحله دیگر، سال 2010 به بعد كه همه ناكامی بود و متاسفانه تیم ما هم نتیجه خوبی نگرفت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در ادامه تصریح کرد: معمولا مدیران بعد از اینكه به كار مسلط می‌شوند، فكر می‌كنند مربیگری كار سختی نیست. احساس می‌كنند می‌توانند كار مربیان را نیز انجام دهند، بنابراین آرام آرام نقش مربی به خود می‌گیرند و با پوشیدن گرمكن روی نیمكت می‌نشینند، اظهار نظر فنی می‌كنند، بازیكن خط می‌زنند و در ادامه بازیكن به اردو دعوت می‌كنند. وی فكر می‌كرد فوتسال را شناخته و چنانچه آدمی چون حسین شمس هم نباشد خود او می‌تواند كارها را به انجام برساند. این یكی از مسائلی است كه اخیرا اتفاق افتاد و ما وی را با گرمكن روی نیمكت دیدیم و این ساده‌انگاری باعث شد كار به اینجا بكشد.

شمس در خصوص آمدن سید رضا افتخاری به عنوان سرپرست كمیته فوتسال خاطرنشان كرد: وی سوابق بسیار روشنی دارد و  مدیر ورزشی است، ولی فوتسال باید آدم خاص خود را داشته باشد. معتقدم وی قبل از آمدن و قبول این پست حداقل باید 6 ماهی در مورد فوتسال و موارد مربوطه مطالعه می‌كرد. این ورزش آن قدر پیچیدگی دارد كه آدم نمی‌تواند بدون مقدمه وارد شود و موفق هم باشد. از طرفی فوتسال در حال المپیكی شدن است و از این به بعد نمی‌توان به آن كمیته اطلاق كرد و باید تشكیلات بالاتر از كمیته داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا از سوی کمیته جدید به شما سرمربیگری تیم ملی پیشنهاد داده شده یا خیر، گفت: شنیدم طی 2 ـ 3 روز اخیر با برخی مربیان فوتسال تماس گرفته شده و جلسه‌ای هم داشته‌اند. ممكن است با من هم تماس بگیرند و احتمال دارد این اتفاق نیافتد. اگر به من پیشنهاد بدهند من هم شرایط خود را اعلام خواهم كرد. چنانچه پذیرفتند در خدمتم، در غیر این صورت همكاری نخواهم كرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص احتمال مربیگری در خارج از كشور عنوان داشت: سن و سال من به جایی رسیده كه كار كردن در خارج كشور  برایم سخت است. در حال حاضر نوكری بچه‌های بهزیستی را می‌كنم، ‌به آموزش و پرورش كمك می‌كنم و در خدمت ناشنوایان هستم. من به سنی رسیده‌ام كه به دنبال كارهای آخرتی هستم. به فكر هستم تا توشه‌ای برای آن دنیا جمع كنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز