خبرگزاری کار ایران

به نتیجه‌گیری آلومینیوم خوشبینم؛

میثاقیان: فصل نقل و انتقالات خوب کار کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۰۸

برای من فرق نمی‌کند بازیکنی نامش مطرح باشد یا خیر، تنها میزان آمادگی‌اش مهم است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از عملکرد بازیکنانم در دیدار دوستانه برابر مس سرچشمه رضایت دارم و ادامه این روند می‌تواند بر نتیجه گیری ما در لیگ برتر موثر باشد.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش مقابل مس سرچشمه در یک دیدار دوستانه، افزود: این دیدار بیش از آنکه نتیجه‌اش مهم باشد، از لحاظ تاکتیکی و شناخت مربیان از آمادگی بازیکنان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این موضوع کمک بزرگی می‌تواند برای کادر فنی باشد.

وی با بیان اینکه در این دیدار در دو نیمه از تمامی بازیکنان استفاده کردیم، اظهار کرد: این بازی ثابت کرد تمامی بازیکنان انگیزه لازم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارند و برای من فرق نمی‌کند بازیکنی نامش مطرح باشد یا خیر، تنها میزان آمادگی‌اش مهم است.

سرمربی آلومینیوم‌المهدی هرمزگان درخصوص عملکرد آلومینیوم المهدی در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات توانستیم مهره‌های ارزشمندی را جذب کنیم و تا قبل از پایان فصل انتقالات به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم که در صورت تحقق آن، در نیم فصل دوم به نتیجه‌گیری آلومینیوم بسیار خوشبینم.

میثاقیان عملکرد میلاد می‌داودی، مجتبی زارعی و مهرداد آوخ دو بازیکن جدید تیم آلومینیوم در این دیدار را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این بازیکنان برای هماهنگی بیشتر با دیگر بازیکنان نیازمند به زمان بیشتری هستند که با تمرین بیشتر این موضوع برطرف می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز