خبرگزاری کار ایران

توقف آلومینیوم مقابل مس؛

استقبال عجیب بندری‌ها از مرد جنجالی 90!

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۱۱

از نکات قابل توجه در این دیدار حضور 20 دقیقه‌ای می‌داودی بود که با هر حرکت این بازیکن، تماشاگران با تشویق‌های خود از این بازیکن استقبال می‌کردند.

در دیدار دوستانه آلومینیوم المهدی هرمزگان مقابل مس سرچشمه استقبال مردمی عجیبی از ابراهیم تهامی مرد جنجالی برنامه 90 صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در حضور بیش از 500 هوادار در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد، تیم آلومینیوم المهدی که با جذب نفراتی همچون میلاد میداودی، مجتبی زارعی و مهرداد آوخ برای نخستین بار مقابل هوادرانش رونمایی می‌شد، نیمه نخست با ترکیب مجتبی روشنگر، ابراهیم ابرقویی، مسعود رزم پوش، محسن حمیدی، میثم مجیدی، محمود تیغ نورد، سعید رهرو، محمدرضا ناصحی، رسول پیرزاده، میثم آقایی و جعفر بذری وارد میدان شد اما نتوانست مقابل تیم مس سرچشمه که داود مهابادی و ابراهیم تهامی را بر روی نیمکت داشت به نتیجه‌ای جز تساوی دست پیدا کند.

در این دیدار که آلومینیوم هرمزگان با دو ترکیب مختلف در دو نیمه وارد زمین شد در نیمه دوم مجتبی روشنگر، محمد اسطنبلی، بهنام داداش‌وند، مهدی محمدزاده، مهرداد آوخ، هادی دهقانی، مهدی سیفی، امجد شکوه‌مقام، وحید عسگری، مجتبی زارعی و رسول پیرزاده(دقیقه 70 میلاد می‌داودی) را در تکیب خود می‌دید، در دقیقه 74 محمد پور محمد از روی غفلت خط دفاعی آلومینیوم، توانست دروازه روشنگر را بازکند اما در دقیقه 88 ضربه آزاد دیدنی امجد شکوه‌مقام کار را به تساوی کشاند تا این نتیجه تا پایان باقی بماند.

از نکات قابل توجه در این دیدار حضور 20 دقیقه‌ای میلاد می‌داودی بود که با هر حرکت این بازیکن، تماشاگران با تشویق های خود از این بازیکن استقبال می کردند.

در پایان این دیدار هواداران که وارد زمین شده بودند پس از عکس گرفتن با می‌دوادی، از ابراهیم تهامی که پس از شرکت در برنامه 90 به چهره محبوبی در بین مردم تبدیل شده، برای عکس گرفتن اجازه می گرفتند که بیش از 30 دقیقه این امر به طول انجامید!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز