خبرگزاری کار ایران

ورزش خصوصی بعد از ۶ سال پیشرفت نداشته؛

ساکت: شرط ماندن بخش خصوصی استقلال باثبات است

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۴

اینکه چرا بعد از 6 سال که ورزش خصوصی شده هیچ پیشرفتی نداشته، از مهمترین دستاوردهای چنین همایش‌هایی است.

مدیرعامل باشگاه فولادماهان اصفهان گفت: شرط ماندن بخش خصوصی ایجاد بسترهای درآمدزایی و استقلال با ثبات آنها است.

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با ایلنا درباره اولین همایش بین‌المللی خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری در ورزش گفت: این همایش خوب و جامع بود. سطع علمی به جهت حضور اساتید دانشگاهی و سخنرانان خارجی بسیار بالا بود. سازمان یافتگی خوبی میان مباحث بود و به جهت غنای مطالب دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

وی افزود: نفس وجودی چنین همایش‌هایی امیدهایی را درخصوص بررسی موانع و شناخت راه‌ها ایجاد می‌کند به خصوص که در این مرحله مجلس در حال تدوین قانون حمایت از باشگاه‌ها است و اینگونه همایش‌ها می‌تواند اتاق فکر خوبی شود برای مجلس تا از برآیند دیدگاه‌ها استفاده کرده و مشکلاتی که در بحث خصوصی‌سازی ورزش وجود دارد را برطرف کند.

مدیرعامل باشگاه ماهان تاکید کرد: اینکه چرا بعد از 6 سال که ورزش خصوصی شده هیچ پیشرفتی نداشته، از مهمترین دستاوردهای چنین همایش‌هایی است.

ساکت درخصوص مقاله ارائه شده خود در این همایش نیز توضیحاتی داد و گفت: بنده در دو بخش صحبت کردم که با هدف معرفی ضرورت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ورزشی و مقایسه بین ظرفیت‌های بین المللی و ایران، همچنین بررسی ظرفیت‌های بالقوه در حوزه ایجاد بازار گردشگری ورزشی بود.

وی ادامه داد: در زمینه‌های درآمدزایی ناشی از میزبانی رویداد ورزشی، مخاطبین و بازدیدکننده‌های رویدادهای ورزشی، عوامل تاثیرگذار بر جذب بیشتر بازدیدکنندگان از رویدادهای ورزشی، ضرورت‌های کمی و کیفی تاثیرگذار بر واگذاری میزبانی به یک شهر و یک کشور، تاثیرات فنی ورزشی میزبانی رویدادهای ورزشی، تاثیرات عمومی میزبانی رویدادهای ورزشی برای یک شهر یا یک کشور و سهم ایران و جهان از توریسم ورزشی مطالبی همراه با تجربیات ارائه کردم.

ساکت در پایان یادآور شد: با بیان تمام این موضوعات باید به سمتی برویم که بهره‌گیری بیشتری از شرایط اقلیمی و استفاده از ظرفیت‌های مضاعف گردشگری ورزشی در ایران داشته باشیم، ضمن اینکه ایجاد هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادهایی که در حوزه‌های ورزشی و گردشگری خدمات ارائه می‌دهند، می‌تواند به بخش خصوصی در ورزش کمک شایانی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز