خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه هفتم؛

بازگشت سپاهان روی ریل پیروزی/تساوی در دربی شمالی ها

سپاهان با این پیروزی 13 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

شاگردان کرانچار بعد از دو شکست ناباورانه در دو هفته اخیر لیگ برتر بار دیگر روی ریل پیروزی قرار گرفتند. همچنین داماش و ملوان هم در دربی معروف شمال بدون گل مساوی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز از ساعت 19 تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی به مصاف هم رفتند که این بازی را شاگردان کرانچار با یک گل به سود خود به پایان بردند تا باخت های هفته های اخیر را جبران کرده باشند.

در این دیدار که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد جواهر سوکای موفق شد در دقیقه87 دروازه فجری ها را باز کند تا با همین تک گل بازی را به سود تیم خود به پایان برساند.

سپاهان با این پیروزی 13 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رقابت های لیگ برتر  قرار گرفت. تیم سایپا هم با همین تعداد امتیاز به رده سوم سقوط کرد. تیم فوتبال فجر هم 11 امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار دارد.

در دیگر دیدار مهم امشب داماش و ملوان هم به مصاف هم رفتند که دربی شمالی ها با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. ملوان با این تساوی 12 امتیازی شد و در جایگاه پنجم قرار دارد و در سوی دیگر داماش هم با 9 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.


نتایج دیدارهای این هفته به این شرح است:

نفت تهران یک - ذوب آهن صفر

داماش گیلان صفر -  ملوان صفر

گهر دورود 2 - نفت آبادان 2

تراکتورسازی صفر - صبای قم صفر

آلومینیوم هرمزگان یک- مس کرمان صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز