خبرگزاری کار ایران

علی کفاشیان مطرح کرد:

استعفایم را تقدیم مجمع می‌کنم/ بخواهند می‌مانم

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۴۹

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در مجمع فوق‌العاده فدراسیون استعفایش را تقدیم اعضای مجمع خواهد کرد، گفت که اگر بخواهند همچنان رئیس فدراسیون می‌مانم.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در مجمع فوق‌العاده فدراسیون استعفایش را تقدیم اعضای مجمع خواهد کرد، گفت که اگر بخواهند همچنان رئیس فدراسیون می‌مانم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در یک برنامه تلویزیونی با تشریح آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال و بیان مشکلاتی که این فدراسیون برای اجرای برنامه هایش دارد به آینده خودش و ریاست فدراسیون اشاره کرد و گفت: همیشه گفته‌ام که من مهم نیستم و این فوتبال ایران است که باید برای همه در اولویت باشد.

وی ادامه داد: قطعا باید تصمیمی گرفته شود که به سود فوتبال باشد و کمک کند تا این رشته پرطرفدار رو به جلو حرکت کند. بنابراین تصمیم دارم با مشورت اعضای هیات رئیسه زمان جدیدی را برای برگزاری مجمع فدراسیون انتخاب کنیم. در آن مجمع همه حرف هایم را صادقانه با اعضا در میان خواهم گذاشت و صدردصد استعفایم را هم اعلام می کنم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

علی کفاشیان با تاکید بر اینکه مجمع بالاترین مرجع برای تصمیم گیری در مورد اتفاقات فوتبال است در پاسخ به این پرسش که برخی اعتقاد دارند اعضای مجمع با کفاشیان هستند و به همین خاطر به ماندن وی رای می دهند گفت: اکثر مدیران عامل باشگاه ها و همه روسای هیات های فوتبال کشور مدیرانی هستند که از سوی دولت و وزارت ورزش انتخاب می شوند. حالا چطور این آقایان با ما هستند نمی دانم.

وی در این مورد افزود: قطعا اگر در انتخابات فدراسیون فوتبال مدیری بیاید که از من قویتر باشد که خوشبختانه در کشور ما زیادی است، حتما اعضای مجمع وی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کنند. من هم حاضرم هر کمکی که از دستم بر می آید برای موفقیت فوتبال به ایشان بکنم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به هر حال وقتی اعضا می بینند که در فدراسیون فوتبال چه کارهایی صورت گرفته و چه برنامه هایی برای آینده در نظر گرفته شده است، بهترین تصمیم را می گیرند و قطعا دنبال این نیستند که به فوتبال آسیب بزنند. تمام تلاش ما هم این خواهد بود که اگر قرار است رئیس بعدی بیاید زمینه و مقدمات کار را برایش فراهم کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر چه اساسی فدارسیون فوتبال ایران را به عنوان بهترین فدراسیون سال انتخاب کرد گفت: متاسفانه همه فقط نتایج تیم ملی بزرگسالان را می بینند اما واقعیت این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا حدود 11 ملاک و معیار را برای انتخاب بهترین فدراسیون در نظر گرفته که ما توانستیم بالاترین امتیاز را در بین کشورهای آسیایی کسب کنیم.

وی شانس صعود تیم ملی به جام جهانی را برابر با دیگر تیم ها عنوان کرد و افزود: به هر حال قبول دارم که ما می توانستیم تاکنون نتایج بهتری کسب کنیم. اما همچنان شانس صعودمان با دیگر تیم ها برابر است. امیدواریم که بتوانیم در دیدارهای باقی مانده به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم و به جام جهانی صعود کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال که مشکلات مالی را همچنان یکی از دغدغه های اصلی این فدراسیون معرفی کرد در پاسخ به این پرسش که به عملکرد فدراسیون چه نمره ای می دهید گفت: اگر مثل بقیه فکر نکنم و فقط نتایج تیم ملی بزرگسالان را نبینم به عملکرد فدراسیون فوتبال نمره 16 می دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز