خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی برابر مس؛

میثاقیان: از صحبت‌های قاسمپور تعجب می‌کنم

از حرف های قاسمپور تعجب می کنم چرا که این تیم نهایت 15 دقیقه بازی را در اختیار داشت. بازیکنان ما چند فرصت تک به تک را خراب کردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از اظهارات ابراهیم قاسمپور اظهار تعجب کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان گفت: چون تا به حال به پیروزی نرسیده بودیم این بازی برای ما مهم بود و این نتیجه می تواند به رشد آلومینیوم کمک کند.

وی اظهار داشت: از حرف های قاسمپور تعجب می کنم چرا که این تیم نهایت 15 دقیقه بازی را در اختیار داشت. بازیکنان ما چند فرصت تک به تک را خراب کردند. درحالی می گویند مس بهتر بوده که فقط پاس بلند پشت دفاع را در دستور کار قرار داده بودند.

میثاقیان تصریح کرد: چون بازی حساس بود و گل ما در دقایق اولیه به ثمر رسید باید برای حفظ آن می کوشیدیم و همین سبب شده برخی فکر کنند ضد فوتبال بازی کردیم. این طبیعی است که مقابل مس که مدعی است و برای آسیایی شدن بسته شده از گل‌مان محافظت کنیم.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی داریم. همه استان باید تیم را حمایت کنند و بار تیم را به دوش یک نفر نگذارند. زمانی که بازی می کنیم به فکر همه و حتی کارگران کارخانه آلومینیوم که در گرمای هوا کار می کنند، هستیم.

یکی از خبرنگاران گفت همه برای تیمی که قهرمان شده دست می زنند و نگه داشتن گل هنر است که میثاقیان هم در توضیح این موضوع گفت: به نظر من حفظ امتیاز مهمتر از سایر مسائل است.

وی عنوان کرد: امروز بعد از ماه ها نزد خانواده ام می روم و به همین دلیل از امام رضا (ع) کمک طلبیدم. از اول فصل تا به حال مشهد نرفتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز