خبرگزاری کار ایران

نوجوانان ۵شنبه به سن‌پترزبورگ می‌رود؛

وحید هاشمیان در تمرینات تیم ملی نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۱۰

نوجوانان ایران با فنلاند، ترکیه و قزاقستان همگروه است و بازی‌های خوبی در مرحله مقدماتی پیش رو داریم.

سرپرست تیم ملی نوجوانان، برنامه‌های تیم ملی نوجوانان را تا پیش از پرواز تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، داود پرهیزکاری سرپرست تیم ملی نوجوانان در این باره گفت: دیروز تیم ملی نوجوانان یک بازی دوستانه با تیم امید نفت انجام داد که 3 بر 2 به سود امید نفت به پایان رسید.

وی ادامه داد: تیم ملی نوجوانان در ترکیبش نسبت به مسابقات آسیایی تغییراتی داشته و با این تغییرات به تورنمنت روسیه می‌رود. تورنمنتی که تحت جام جهانی کوچک برگزار می‌شود و تیم های قدرتمندی در این رقابت‌ها حضور دارند. رقابت‌ها در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. نوجوانان ایران با فنلاند، ترکیه و قزاقستان همگروه است و بازی‌های خوبی در مرحله مقدماتی پیش رو داریم. این تورنمنت می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی نوجوانان باشد.

سرپرست تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: امروز وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی هم در تمرینات تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کرد و جلسه مشترکی با بازیکنان و کادرفنی داشته باشد. تیم ملی نوجوانان با حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران روحیه می‌گیرد.

پرهیزکاری در پایان گفت: تیم ملی بعد از ظهر هم تمرین خواهم کرد و فردا هم تمرینات صبح و بعدازظهر خواهد بود. سپس در بامداد پنج شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز