خبرگزاری کار ایران

تکلیف کادرفنی تا پایان دی‌ مشخص می‌شود؛

افتخاری: باید زیر ساخت‌های فوتسال برای نایب رئیسی فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۵۴

تا پایان هفته نشست‌های متعددی را با مربیان دیگر برگزار و نظرات و برنامه ها را ارزیابی خواهم کرد تا در نهایت با یک جمع‌بندی کامل، برترین‌ها را برای هدایت تیم‌های ملی انتخاب کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال از معرفی کادر فنی تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و امید تا پایان دی‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری گفت: پس از مذاکراتی که با مربیان داخلی و خارجی حاضر در ایران داشتم از آنها خواستم تا برنامه‌ای را تنظیم و در اختیار این کمیته قرار دهند تا شرایطشان را بررسی و در نهایت کادر فنی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان را که تلفیقی از مربیان داخلی و خارجی است معرفی کنیم. ضمن اینکه تا پایان هفته نشست‌های متعددی را با مربیان دیگر برگزار و نظرات و برنامه ها را ارزیابی خواهم کرد تا در نهایت با یک جمع‌بندی کامل، برترین‌ها را برای هدایت تیم‌های ملی انتخاب کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال درباره جلسه‌ای که با علی صانعی داشت گفت: وی برای فوتسال کشور زحمات بسیاری کشیده‌اند. معتقدم بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی آنطور که شایسته وی بود با وی برخورد نشد و با صحبت‌هایی که به مدت 2 ساعت به طول انجامید درخصوص مشکلات و نقطه ضعف‌های تیم ملی که وجود داشت را بررسی کردیم تا با رفع آن در آینده به مشکل نخوریم.

وی افزود: صانعی مربی و بازیکن با تجربه ای است که به فوتسال کشور کمک به سزایی کرده اما معتقدم ابتدا باید وی در کنار تیم ملی به عنوان مربی فعالیت می‌کرد و پس از کسب تجربه، هدایت تیم ملی را در اختیارش قرار می‌دادند اما در مجموع امیدوارم که بتوانیم از دانش‌های فنی وی برای تیم‌های ملی استفاده کنیم.

وی در خصوص پایان قرارداد جواندیرو گفت: قرار است نشستی را با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و درخصوص حضور این مربی مذاکره کنم چراکه جواندیرو در تیم‌های پایه بسیار خوب عمل کرده و با شناسایی بازیکنان مستعد، به تیم ملی امید و بزرگسالان کمک به‌سزایی کرده است. در واقع مربیان داخلی موافق حضور وی در ایران هستند و از تجربیاتش در رده‌های پایه به خوبی استفاده می‌کنند.

افتخاری درخصوص برنامه‌های تیم ملی امید و بزرگسال گفت: تیم ملی امید و بزرگسال مقابل روسیه در یک دیدار تدارکاتی به رقابت خواهند پرداخت و برای هدایت این تیم‌ها کادر موقتی را انتخاب می‌کنیم و پس از ارزیابی و نتیجه‌گیری در این دیدار دوستانه، کادر نهایی را معرفی خواهیم کرد.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان درخصوص اینکه رئیس کمیته فوتسال بتواند در هیات رئیسه فدراسیون پست نایب رئیسی بگیرد، گفت: اینکه رئیس سازمان لیگ فوتسال که در واقع رئیس کمیته فوتسال هم هست بتواند نایب رئیس شود، درخواست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بوده و در نشست‌هایی که با رئیس فدراسیون در این مورد برگزار شده به توافقاتی هم رسیده‌اند اما من اعتقاد دارم اگر قرار است فوتسال به بخش نایب رئیسی تبدیل شود باید ابتدا زیر ساخت‌ها را درست کنیم و به شرایط نایب رئیسی برسیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر قرار باشد نام کمیته فوتسال بزرگتر شود باید ابتدا این کمیته وسیع شود، بعد به استقلال برسد. به عنوان مثال باید در بخش داوران، آموزش و انضباطی کمیته‌های مجزا داشته باشد تا بتواند با استقلال فعالیت کنند. زمانی که این شرایط فراهم شود مطمئنا رئیس فدراسیون به این نتیجه خواهد رسید در هیات رئیسه به صورت جدی این موضوع را پیگیری و به تصویب برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز