خبرگزاری کار ایران

عاری دوست و همدوره‌ای من است؛

رویانیان: اتفاقات شب گذشته برنامه 90 تلخ بود

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۵

وقتی تلفنی با عاری صحبت می‌کردم، متوجه شدم وی از همدوره‌های کارشناسی ارشد سپاه من است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره برنامه شب گذشته 90 و گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور و سرهنگ عاری سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی، گفت: متاسفانه اتفاقی افتاد که من و برادر عاری که با هم در دوره کارشناسی ارشد سپاه و دوست و همدوره ای بودیم رودروی هم قرار گرفتیم.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: ابتدا باید تاکید کنم مبلغ اعلام شده درباره قرارداد رضا حقیقی صحت نداشت ولی انتظار من از عادل فردوسی پور و برنامه پر بیننده 90 این بوده و هست که وقتی می‌خواهد خبری را اعلام کند به اعلام خبر پرداخته و قبل از اینکه طرفین حرف‌های خود را مطرح کنند به قضاوت نپردازد.

وی ادامه داد: متاسفانه در برنامه شب گذشته چنین اتفاقی افتاد و  فردوسی پور که برای بنده قابل احترام است از ابتدا با موضع و قضاوت قبلی این خبر را مطرح کرده و حتی درباره آن تفسیر و تحلیل ارائه کرده در آن شرایط من و عاری روبروی هم قرار گرفتیم. دیشب از شب‌های تلخ زندگی من بود. برادر عاری یکی از خادمین نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز بوده و هست و من هم تیم فوتبال فجر سپاسی را قلباً تیم دوم خودم می‌دانم اما در برنامه 90، شرایط طوری پیش رفت که من و عاری روبروی هم قرار گرفتیم و این موضوع مایه تاسف شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من امروز تلفنی با عاری صحبت کردم و خواستم از من دلگیر نباشد. به هر حال بعضی مواقع برای دفاع از حق پرسپولیس و اینکه پرسپولیس مورد کم لطفی قرار نگیرد، مجبورم مسائلی را مطرح کنم که ممکن است منجر به رنجش دوستان شود. امروز وقتی تلفنی با عاری صحبت می‌کردم، متوجه شدم وی از همدوره‌های کارشناسی ارشد سپاه من است. تردیدی نیست تیم فوتبال فجر سپاسی هم تیم ارزش‌ها است. تیم موفق و سربلندی است که بنده با تمام وجود آن را تکریم می‌کنم و لازم دانستم این توضیحات را مطرح کنم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز