خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال؛

کاسیمیرو: بازی بهتر مهم نیست، باید برنده شویم

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۰۰

شاید فردا فجر بهتر دوندگی و یا بازی کند اما مهم این است که ما بتوانیم نتیجه بگیریم و به عنوان تیم برنده از مسابقه بیرون بیایم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت هم اکنون برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند و ما تا آخرین لحظه برای حفظ سهمیه آبادان در لیگ برتر می جنگیم.

به گزارش ایلنا، آلفردو کاسیمیرو در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عنوان داشت: برای بازی مقابل تیم فجر سپاسی منتظر برد هستیم. امیدوارم روز جمعه تیم صنعت نفت بتواند نخستین برد خود در لیگ برتر با من تجربه کند.

وی اظهار کرد: برای بازی فردا بازیکن مصدوم نداریم، فقط علی ممبینی که چند هفته قبل مصدوم شده بود، آمادگی خود قطعی نیست. بازیکن 3 اخطاره هم نداریم و همه بازیکنان نفت می توانند وارد میدان شوند.

کاسمیرو تصریح کرد: امیدوارم روز جمعه مثل بازی های قبلی در دقایق اولیه گلی را دریافت نکنیم و بتوانیم گل اول را ما به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان یاد آور شد: از هواداران می خواهیم روز جمعه باز هم در کنار با ما باشند و تیم را تشویق کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم. به هواداران نفت این وعده را می دهم که تا آخرین لحظه ای هم که امید داشته باشیم برای ماندن در لیگ برتر مردانه بجنگیم.

وی عنوان کرد: با آن که زمان بین دو مسابقه آخر برای تیم نفت کم بود اما 90 درصد بازیکنان ریکاوری شده اند و مشکلی برای بازی مقابل فجرسپاسی ندارند.

کاسمیرو بیان کرد: شاید فردا فجر بهتر دوندگی و یا بازی کند اما مهم این است که ما بتوانیم نتیجه بگیریم و به عنوان تیم برنده از مسابقه بیرون بیایم ضمن این که امیدوارم داور در این بازی قضاوت خوبی داشته باشد و به ما احترام بگذارد و تلاش کند تا منصفانه باشد و مشکلی به وجود نیاورد که ما مجبور باشیم در مورد قضاوت وی اظهار نظر کنیم.

وی تصریح کرد: در بازی قبلی مقابل ملوان بندرانزلی هم نیمه اول بازی خوب ظاهر شدیم اما به هر حال نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز