خبرگزاری کار ایران

برابر میثاق از پیش برنده نیستیم؛

افضل: در اصفهان نباید امتیاز از دست بدهیم

asdasd

تیم میثاق همیشه برابر تیم های بالای جدول با انگیزه کار کرده و به همین دلیل بازی کردن با این تیم ها خیلی سخت است، امیدوارم بتوانیم از این تیم با انگیزه 3 امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه دیدار برابر میثاق تهران گفت: نباید در اصفهان هیچ تیمی را دست کم بگیریم و امتیازی از دست بدهیم.

علیرضا افضل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان مطلب فوق اظهار داشت:در لیگ فوتسال امسال هیچ بازی آسانی نداریم و همه تیم ها مدعی هستند.

وی ادامه داد:میثاق جزو تیم های خوب این فصل به حساب می آید که توانسته تیم منصوری را به سادگی شکست دهد، پس دلیلی ندارد برابر این تیم خود را از پیش برنده بدانیم.

افضل با اشاره به شرایط تیم میثاق در جدول لیگ برتر فوتسال بیان داشت: تیم میثاق همیشه برابر تیم های بالای جدول با انگیزه کار کرده و به همین دلیل بازی کردن با این تیم ها خیلی سخت است، امیدوارم بتوانیم از این تیم با انگیزه 3 امتیاز کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نبود بازیکنان ملی پوش در تمرینات کمی به آمادگی تیم لطمه می زند ولی این مسائل برایمان عادی شده و باید با وجود تمام این سختی ها بتوانیم برابر رقبای خود پیروز شویم.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ با اشاره به نبود محمد کشاورز در این دیدار افزود: گیتی پسند متکی به فرد نیست و در نبود این بازیکن خوبمان هم می توانیم پیروز از زمین بیرون بیاییم، هرچند در صورت حضور کشاورز نگرانی کمتری برای این بازی می داشتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز