خبرگزاری کار ایران

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

تهدید تیم فوتسال صبا به برگزاری مسابقه در خارج از قم

asdasd

در دیدار دو تیم صبا و گیتی پسند اصفهان از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال تماشاگران تیم صبا مرتکب تخلفاتی شدند.

به دلیل تخلف تماشاگران تیم فوتسال صبای‌قم، کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار این موضوع، این تیم باید در خارج از استان بازی کند.

به گزارش ایلنا، در دیدار دو تیم صبا و گیتی پسند اصفهان از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال تماشاگران تیم صبا مرتکب تخلفاتی شدند.

بر همین اساس کمیته انضباطی تخلفات تماشاگران را طبق بند 4 ماده 22 آئین نامه انضباطی تشخیص داده و ضمن تذکر موکد به مسئولین تیم صبا قم مبنی بر ضرورت کنترل رفتار تماشاگران، تیم فوق را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه در صورت تکرار تخلف در مسابقات آتی، تنبیهات شدیدتر و برگزاری مسابقات بدون تماشاگر و یا انتقال مسابقه به شهرستان یا استان دیگر برای تیم صبا قم در نظر گرفته می شود.

دیدار دو تیم فائزکاران ساری و شهرداری تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در ساری برگزار شد که از سوی حسین عبداللهی بازیکن تیم شهرداری تبریز و علی نظری سرپرست تیم شهرداری تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس حسین عبداللهی به مدت دو جلسه از همراهی تیم و علی نظری سرپرست تیم به مدت 3 جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و هر کدام به ترتیب به پرداخت 5 و 8 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز