خبرگزاری کار ایران

عدم شرکت مربیان در کنفرانس خبری تخلف است؛

حسن زاده: اعتراض مربیان جریمه شده را بررسی خواهیم كرد

asdasd

در هر صورت مربیانی که اعاده دادرسی دارند می توانند اعتراضشان را به کمیته انضباطی ارائه کنند و اگر دلایل موجهی مثل ساعت پرواز و دیگر دلایل موجه را دارند می توانند اعتراض کنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: عدم شرکت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست‌های خبری پیش و پس از بازی‌ها بر خلاف مقررات فدراسیون و سازمان لیگ است و سرپیچی از دستورات تلقی می شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن زاده در این رابطه گفت: بحث جریمه مربیان لیگ برتری كه در نشست‌های خبری پیش و پس از بازی‌ها حاضر نمی‌شوند، بر اساس آیین نامه مسابقات است و عدم شرکت در این نشست‌ها بر خلاف مقررات فدراسیون و سازمان لیگ است و سرپیچی از دستورات تلقی می شود.

وی ادامه داد: قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر طی جلسه‌ای که با حضور دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون و احمدی رئیس کمیته رسانه‌ی فدراسیون فوتبال برگزار شد، قرار شد که مربیان در کنفرانس ها شرکت کنند و اگر شرکت نکردند بر اساس آیین نامه جریمه شوند و ما آرا را بر اساس همین جلسه و قوانین صادر کردیم.

حسن زاده در پایان گفت: در هر صورت مربیانی که اعاده دادرسی دارند می توانند اعتراضشان را به کمیته انضباطی ارائه کنند و اگر دلایل موجهی مثل ساعت پرواز و دیگر دلایل موجه را دارند می توانند اعتراض کنند و کمیته انضباطی در این آرا تجدید نظر می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز