خبرگزاری کار ایران

بازدید کادر فنی تیم ملی جوانان و بازیکنان این تیم از اردوی تیم ملی نوجوانان

در این دیدار تیم ملی جوانان با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت کردند و برای تیم ملی نوجوانان به منظور حضور هرچه بهتر در رقابتهای قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشتند.

تیم ملی جوانان در پایان تمریناتش با حضور در تمرینات تیم ملی نوجوانان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار تیم ملی جوانان با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت کردند و برای تیم ملی نوجوانان به منظور حضور هرچه بهتر در رقابتهای قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشتند.

در این دیدار اکبر محمدی با اشاره به اینکه موفقیت تیم ملی نوجوانان می تواند روحیه خوبی به تیم ملی جوانان بدهد، خطاب به بازیکنان نوجوان گفت: همه ما برای تیم ملی نوجوانان بر ای حضور موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا دعا می کنیم چرا که مطمئنا موفقیت و پیروزی شما روحیه خوبی برای تیم ملی جوانان خواهد بود تا با قدرت به رقابتهای قهرمانی آسیا در امارات برود.

اکبر محمدی در ادامه گفت: کادر فنی تیم ملی نوجوانان زحمات زیادی کشیده و امیدوارم نتیجه زحماتش را ببیند.معتقدم تیم های ملی نوجوانان و جوانان به خوبی آماده شرکت در مسابقات هستند و تلفیقی از این دو تیم در جام جهانی 2022 قطر تحت نام تیم ملی ایران بازی خواهند کرد.

در ادامه علی دوستی مهر با تشکر از حضور تیم ملی جوانان گفت: حضور شما در کنار ما مایه قوت قلب است و از حمایت شما تشکر می کنیم.ما همه برای اعتلای فوتبال ملی زحمت می کشیم و امیداوریم هر دو تیم نوجوانان و جوانان در رقابتهای آسیا موفق باشند.عقیده دارم این دو تیم آینده فوتبال ایران هستند و مطمئنا با حمایت از تیم های پایه، فوتبال ملی روزهای خوبی خواهد داشت.

در پایان کادر فنی دو تیم و بازیکنان عکس یادگاری انداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز