خبرگزاری کار ایران

امیدوارم در آینده بتوانیم میزبان مسابقات مهم تری در فوتبال آسیا باشیم؛

بهروان: نفت تهران موافقت نکرد در ورزشگاه تختی میزبان صبا باشد

asdasd

می‌خواهیم به مسئولان فوتبال آسیا ثابت کنیم که میزبان خوبی هستیم تا در آینده بازی‌های مهمتری را میزبانی کنیم.

سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: مسئولان باشگاه نفت تهران موافقت نکردند که در ورزشگاه تختی میزبان صبای قم باشند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در گفت و گویی در مورد لغو بازی نفت تهران و صبای قم از هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: ما از مرداد ماه برنامه ریزی کرده بودیم که دیدار نفت تهران و صبای قم در روز 31 شهریور در ورزشگاه دستگردی برگزار شود از سویی دیگر کشور ما میزبان مسابقات نوجوانان آسیا است و 16 تیم آسیایی به ایران آمده‌اند و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند که دو ورزشگاه اکباتان و دستگردی باید 48 ساعت قبل از شروع مسابقات در اختیار آنها باشد و دیدار نفت و صبا باید لغو شود.

وی ادامه داد: بعد از این درخواست مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، با مسئولان باشگاه نفت تهران تماس گرفتیم و از آنها درخواست کردیم که روز جمعه بازی با صبا را در ورزشگاه تختی تهران برگزار کنند اما مسئولان نفت تهران گفتند می‌خواهند از حق میزبانی خود استفاده کنند و می‌خواهند در ورزشگاه دستگردی با صبا روبه رو شوند و با این که بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود موافقت نکردند. به همین دلیل اعلام کردیم بازی معوقه نفت تهران و صبا در روز 17 مهر در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ حرفه ای تصریح کرد: امروز مسئولان باشگاه نفت مدارک شان را ارایه کردند که در آن تاریخ در اردوی کرواسی هستند و در ایران حضور ندارند و نامه موافقت شورای برون مرزی و موافقت فدراسیون فوتبال را هم ارایه کردند. به همین دلیل مقرر شد برای این دیدار معوقه لیگ برتر زمان دیگری تعیین شود. ضمن اینکه مسئولان نفت امروز گفتند حاضرند روز شنبه در ورزشگاه تختی با تیم صبای قم بازی کنند که از طرف دیگر مسئولان صبا اعلام کردند ما بعد از لغو بازی بازیکنان را به مرخصی دو روزه فرستاده‌ایم و تیم را در اختیار نداریم.

بهروان در مورد اینکه مسئولان باشگاه نفت اعلام کرده‌اند روز جمعه به ورزشگاه تختی می‌روند تا با صبا بازی کنند و اگر تیم مقابل نیاید به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهند کرد، گفت: اگر مسئولان باشگاه نفت از ابتدا قبول می‌کردند که در ورزشگاه تختی میزبان صبای قم باشند که این بازی در همان روز جمعه برگزار می‌شد و به زمان دیگری موکول نمی‌شد. آنها به ما اعلام کردند روز شنبه حاضرند با صبا در ورزشگاه تختی بازی کنند که مسئولان باشگاه صبا هم می‌گویند تیم را در اختیار نداریم.

بهروان در مورد میزبانی مسابقات نوجوانان آسیا گفت: مسئولان دوباشگاه نفت تهران و راه آهن دو ورزشگاه دستگردی و اکباتان را به مدت 15 روز در اختیار فدراسیون قرار دادند تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای فوتبال نوجوانان آسیا باشیم و من از همکاری این دو باشگاه و مسئولان این دو ورزشگاه تشکر می‌کنم. این یک بحث ملی است. برای گرفتن میزبانی نوجوانان آسیا تلاش‌های زیادی انجام شد و نواقص دو ورزشگاه نیز با همکاری دو باشگاه نفت و راه آهن برطرف شد. می‌خواهیم به مسئولان فوتبال آسیا ثابت کنیم که میزبان خوبی هستیم تا در آینده بازی‌های مهمتری را میزبانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز