خبرگزاری کار ایران

قدر امثال علی دوستی را نداستیم؛

قلعه‌نویی: در فوتبال ما زور حاکم است

asdasd

او دویدن را از هفته آینده شروع می‌کند که جا دارد از دکتر نوروزی و کادر پزشکی تشکر کنم که تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن بازیکنان مصدوم انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی اهل فن مثل دادکان و مصطفوی در خانه می‌نشینند در فوتبال ما هم زور حاکم می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی با اشاره به مسابقه فردای تیمش اظهار داشت: هفته گذشته بازی نسبتاً خوبی انجام دادیم. برای ما گرفتن سه امتیاز خیلی مهم بود هرچند راه‌آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت اما بازی فردا بسیار مشکل است چون آنها تیم بسیار جوانی دارند و البته باید بگویم یاوری استاد همه ما است و اگر روبه‌روی او می‌نشینیم درس پس می‌دهیم.

وی افزود: آنها تاکتیکی و فنی هستند و ما هم سعی کردیم در طول هفته بیشتر کار کنیم و اگر در بازی فردا دوندگی و سرعت را بین هافبک و فرواردهای آنها به خصوص رضا حقیقی کمرنگ کنیم می‌توانیم به اهداف تاکتیکی خود برسیم. امیدوارم بازی فجر و استقلال بازی خوبی از آب در بیاید چون بعد از بازی گذشته از نظر روحی و روانی به جدول برگشتیم و حالا بازی با فجر می‌تواند ما را به صدر جدول نزدیک کند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: او دویدن را از هفته آینده شروع می‌کند که جا دارد از دکتر نوروزی و کادر پزشکی تشکر کنم که تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن بازیکنان مصدوم انجام می‌دهند.

در ادامه نشست یکی از خبرنگاران پرسید ظاهراً از حساب شما در تبریز مبلغ 50میلیون تومان کسر شده در این‌باره چه نظری دارید که قلعه‌نویی گفت: زیاد نمی‌خواهم در خصوص این مسئله حرف بزنم و به وقتش همه چیز را خواهم گفت اما این کار اخلاقی و درست نبوده و این مسئله را به پای مردم تبریز نمی‌گذارم و آدمهایی که از جنس فوتبال نیستند این کارها را انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: اگر کسی بخواهد اسناد را در اختیار او قرار می‌دهم اما جالب اینجاست که نمی‌دانند که این 50 میلیون به کدام حساب برگشته است، این کارها قشنگ نیست و وقتی اهل فن مثل دادکان و مصطفوی در خانه می‌نشینند در فوتبال ما هم زور حاکم می‌شود.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا چه کسانی هستند گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و تنها دغدغه ما مصدومیت جباری و کیانوش رحمتی است. البته بیک‌زاده دیروز کمی مصدوم شد که در حال تلاش هستیم تا او را به بازی برسانیم اما باید بگویم که برای انتخاب 11نفر اصلی تیمم کار مشکلی دارم چون تمامی نفرات در خدمت ما هستند.

یکی از خبرنگاران در خصوص تخصص یاوری در بردن استقلال و پرسپولیس از قلعه‌نویی سؤال کرد که سرمربی استقلال گفت: من که گفتم ایشان استاد ما است و با هر تیمی بوده برنامه‌ریزی درستی داشته است. البته فوتبال برد و باخت دارد ولی باز هم می‌گویم که محمود یاوری استاد همه ما فوتبالی‌ها است.

امیر قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سؤال که شما به جوان‌گرایی اعتقاد دارید و آیا در این فصل بازیکنی را دارید که معرفی کنید، گفت: فوتبال ما ضعف‌های خیلی زیادی دارد و وقتی فوتبالی‌ها خانه‌نشین باشند همین اتفاق‌ها هم می‌افتد. آیا به من اجازه می‌دهند که مدیر یک کارخانه صنعتی شوم. به من می‌گویند اگر کاری را بلدی در رشته خودت انجام بده. کلاً ورود غیرتخصصی‌ها باعث شده تا ورزش ما به خطر بیافتد. ولی در تیم ما سیدحسین حسینی و ریش‌اصفهانی آینده‌دار هستند. البته در حال حاضر شرایط تیمی ما به گونه‌ای است که سرمایه‌گذاری سخت خواهد بود اما اگر به آن شرایط برسیم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

همان خبرنگار پرسید آیا نبود بازیکنان جوان ضعف آکادمی استقلال محسوب نمی‌شود که قلعه‌نویی گفت:‌ اصغر حاجی‌لو در حال حاضر رئیس آکادمی استقلال است که فوتبالش را با یک پیراهن شروع و به پایان برد. البته مسائل مالی هم همانطور که بازیکنان بزرگسال را دچار مشکل کرده تیم‌های پایه ما را هم از هدفش دور کرده اما در آینده حتماً‌ روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

سرمربی تیم استقلال در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا شما قول می‌دهید برای تماشای بازی‌های تیم ملی نوجوانان به ورزشگاه بروید، گفت: من کسی نیستم که بخواهم قول بدهم و اگر به ورزشگاه بروم وظیفه خودم را انجام داده‌ام اما علی دوستی جزو کسانی است که هیچ‌گاه از او تقدیر درستی به عمل نیامده و اسمی از آنها برده نمی‌شود. حتی اگر آنها به فینال هم نروند در صورتی که بازی‌های آنها با تمرینات ما تداخل نداشته باشد به ورزشگاه می‌روم چون به دوستی علاقه خاصی دارم اما متأسفانه چه از لحاظ مالی و چه معنوی قدر او را ندانستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز