خبرگزاری کار ایران

مهره‌های استقلال بهتر از پرسپولیس هستند؛

طاهری: کندی خط هافبک استقلال نگران‌کننده است

asdasd

اگر هافبک‌های استقلال بتوانند جنگ‌های میانه را ببرند در واقع به بهترین شکل ممکن می‌توانند در حمله‌ها موفق شوند.

پیشکسوت استقلال پیرامون بازی استقلال و ملوان اظهار داشت: استقلال نتوانست به پیروزی دست پیدا کند ولی نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر ظاهر شد ولی البته  هنوز این تیم با آن استقلال مورد قبول هواداران فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری با بیان این مطلب اظهارداشت:‌ استقلال باید تا هفته آینده اوج قدرت خود را نشان دهد چون دیگر هفته ششم هم دارد از راه می‌رسد و هر مشکل کوچکی هم باشد باید دیگر تا چند روز آینده حل شود.

این پیشکسوت استقلال درخصوص نقاط قوت و ضعف این تیم در دیدار مقابل ملوان تصریح کرد: تک‌تک مهره‌ها را زیر نظر بگیریم، می‌بینیم در بازی کم نگذاشتند و توانستند نمایش رضایت‌بخشی داشته باشند ولی کمی مشکل در حرکات تیمی و کار گروهی موجود است که این مهم نیز باید تا بازی دربی برطرف شده باشد و استقلال به بهترین آمادگی و هماهنگی برسد.

وی متذکر شد: درخصوص نقاط قوت هم باید بگویم استقلال همه‌اش نقطه قوت است. تک‌تک مهره‌های استقلال هر کدام محور یک تیم هستند و می‌توانند گره‌گشای هر تیمی باشند. تاکتیک‌های تیمی به خوبی اجرا شدند و من به دقت نگاه می‌کردم، ببینم چگونه استقلال برنامه‌های خود را پیاده خواهد کرد. تنها کندی خط هافبک است که کمی نگران‌کننده است. ببیند معمولا تیمی سربلند است که در جنگ‌های میانه میدان پیروز باشد. تمام درگیری‌ها برای وسط زمین است. اگر هافبک‌های استقلال بتوانند جنگ‌های میانه را ببرند در واقع به بهترین شکل ممکن می‌توانند در حمله‌ها موفق شوند.

طاهری پیرامون دربی روز جمعه در آخر افزود: مهره‌های استقلال یک سر و گردن از پرسپولیس بالاتر هستند ولی این هیچ تضمینی برای موفقیت در دربی نیست. تقابل استقلال- پرسپولیس هیچ‌گاه قابل پیش‌بینی نبوده و تیمی که درست فکر کند برنده خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز