خبرگزاری کار ایران

بجامانده از دیدار استقلال- فجر؛

هواداران متعصب: نمی‌گذاریم استقلال بدون مجیدی قهرمان شود

asdasd

فرهاد مجیدی سال قبل نباید می‌رفت و حالا باید شرایطی فراهم شود که بار دیگر به تیم خودش برگردد

برخی از هواداران متعصب آبی‌پوشان تهرانی هشدار دادند که نمی‌گذارند استقلال بدون فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پایان بازی استقلال مقابل فجر شهید سپاسی در حالیکه ساعت از 9 شب گذشته بود یک گروه از هوادارن متعصب و عصبانی آبی‌ها جلوی درب تونل خروجی اتوبوس حامل مربیان و بازیکنان استقلال ایستاده‌ بودند و هنگامی که اتوبوس از تونل خارجی شد در حالیکه امیر قلعه‌نویی در یک قدم آنها در ردیف اول سمت راست و رو به شیشه اتوبوس نشسته بود، فرهاد مجیدی را تشویق کردند و قلعه‌نویی مات و مبهوت آنها را تماشا می‌کرد.

بعد از آن دوربین‌های صداوسیما به سراغ این اندک هواداران استقلال رفت که یکی از هواداران که به شدت از نتیجه بازی استقلال و فجر شاکی به نظر می‌رسید، ‌گفت:"فرهاد مجیدی زحمات زیادی برای تیم استقلال کشیده و باید به این تیم برگردد. ما قهرمانی ایران و آسیا را بدون او نمی‌خواهیم و نمی‌گذاریم استقلال بدون او قهرمان شود".

هوادار دیگری نیز در همین زمینه می‌گوید: "فرهاد مجیدی سال قبل نباید می‌رفت و حالا باید شرایطی فراهم شود که بار دیگر به تیم خودش برگردد". در سوی دیگر یک تماشاگر متعصب این تیم با ناراحتی می‌گفت: "فرهاد مجیدی بازیکن محبوب و زحمت‌کشی است و باید به استقلال برگردد. او سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و قهرمانی بدون او لذتی ندارد".

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز