خبرگزاری کار ایران

فریدون معینی:

فیلم بازی‌های تیم ملی جوانان ارزیابی فنی می‌شود

asdasd

تیم ملی جوانان با حضور در تورنمنت ویتنام به شرایط آمادگی خوبی خواهد رسید.

رئیس کمیته جوانان درباره آخرین وضعیت تیم های ملی نوجوانان و جوانان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، فریدون معینی در این باره گفت: تیم ملی نوجوانان اردوهای زیادی را پشت سر گذاشته و آنچنان که من با خبر هستم مصدومی ندارد و با بازی های تدارکاتی خوب و پر تعدادی که داشته آماده حضور در رقابت های نوجوانان آسیاست. این تیم از سوم تا ششم شهریور وارد اردو در تهران می شود و ششم شهریور به ترکیه خواهد رفت تا یک اردوی خوب را برگزار کند.

وی ادامه داد: قرار است در این اردو یکی دو بازی دوستانه برای تیم ملی نوجوانان تدارک دیده شود. البته ما با فدراسیون ترکیه مکاتبه کرده ایم که نوجوانان با تیم نوجوانان ترکیه یک یا دو بازی دوستانه انجام دهند و منتظر پاسخ آنها هستیم اما تا اول مهر که تیم وارد مسابقات نهایی می شود تیم ملی نوجوانان شرایط خوبی خواهد داشت.

معینی درباره تیم ملی جوانان و عملکرد این تیم در ازبکستان گفت: در بازی اول که در تاشکند برگزار شد شرایط برگزاری بازی استاندارد بود و به همین دلیل تیم ملی جوانان سه بر یک تیم ملی جوانان ازبکستان را شکست داد اما در بازی دوم که در سمرقند شرایط بازی استاندارد نبود. البته قرار شده که امروز من فیلم دو بازی تیم ملی جوانان در ازبکستان را ببینم تا ارزیابی از شرایط فنی تیم ملی جوانان پیدا کنم.

رئیس کمیته جوانان در پایان گفت: تیم ملی جوانان با حضور در تورنمنت ویتنام به شرایط آمادگی خوبی خواهد رسید. ماه مهر برای این تیم ماه مهمی است همانطور که شهریور ماه برای تیم ملی نوجوانان ماه مهمی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز