خبرگزاری کار ایران

با تشخیص کادرفنی؛

نوجوانان ایران تست پزشکی و فیزیوتراپی می‌دهند

asdasd

تیم ملی نوجوانان فردا چهارشنبه 5 مهرماه ساعت 17 در ورزشگاه دستگردی برای سرگروهی به مصاف کویت می‌رود.

تمرین ریکاوری تیم ملی نوجوانان امروز صبح و از ساعت 10در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این تمرین بازیکنان ابتدا زیر نظر جعفر هوشمند با دویدن در عرض زمین گرم کردند. سپس زیر نظر مهدی غفاری و نادر عزت اللهی به گروه‌های 5 نفره تقسیم شدند و تمرین آقا وسط را انجام دادند. دروازه بانان تیم ملی هم زیر نظر مهدی حیدری تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

همچنین علی دوستی‌مهر با محمد بازاج تمرینات اختصاصی ارسال های بلند و عوض کردن منطقه بازی را انجام می داد. بازیکنان در نهایت به دو دسته تقسیم شدند و بازیکنانی که دیروز بازی کرده بودند زیر نظر جعفر هوشمند تمرینات کششی را انجام دادند و ساعت 11 به هتل بازگشتند. دسته دوم بازیکنان هم تمرینات تاکتیکی، شیوه‌های دفاع و حمله از جناحین و ارسال‌های بلند و کوتاه را زیر نظر مربیان تمرین کردند.

داود پرهیزکار سرپرست تیم ملی هم برای تهیه فیلم دیدارهای گروه اول و دوم و همچنین بازی‌هایی که مورد نظر کادر فنی است به هتل آزادی و فدراسیون فوتبال رفت.

بازیکنان پس از پایان تمرین ریکاوری زیر نظر  امیرعلی توابی تست پزشکی می‌دهند و حسین ترکمان فیزیوتراپ تیم در کلینیکی که در هتل المپیک ایجاد شده به معاینه بازیکنان خواهد پرداخت تا هرگونه مصدومیت جزئی در بازیکنان برطرف شود و بازیکنان هیچ مصدومیتی نداشته باشند.

تیم ملی نوجوانان فردا چهارشنبه 5 مهرماه ساعت 17 در ورزشگاه دستگردی در آخرین دیدار مرحله گروهی و برای سرگروهی به مصاف کویت می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز