خبرگزاری کار ایران

ورزش کشور فقط استقلال و پرسپولیس نیست؛

نعمتی: وزیر ورزش قطعا استیضاح خواهد شد

asdasd

من تحت هیچ شرایطی در این جلسه حضور پیدا نکردم و از جزییات آن هم خبری ندارم. نکته ای که برای من بسیار مهم بوده این است که عباسی درآخرین دیدارش با ما وعده هایی داد که به هیچ یک از آنها عمل نکرد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش و جوانان مجلس از استیضاح قطعی محمد عباسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان خبرداد.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با آخرین تحولات برای استیضاح وزیر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: من روز یکشنبه در آخرین جلسه علنی مجلس تمام موضوعات را مطرح کردم و به زودی این اتفاق خواهدافتاد.

وی افزود: امروز ورزش کشور شاهد مشکلات بسیاری است که علیرغم تاکید های بسیار تلاشی برای حل آنها صورت نمی گیرد. متاسفانه توجیه دوستان برای جلوگیری از استیضاح وزیر ورزش نتایج خوب ورزش ایران در المپیک و پارالمپیک است در حالی که هر عقل سلیمی می داند موفقیت یک ورزشکار در میدان بزرگی همچون المپیک نیازمند یک تلاش چند ساله است که قطعا از دوره های گذشته شروع شده و یک فرد نمی تواند زمینه موفقیت ورزشکاران را در این سطح فراهم آورد.

نماینده مردم اسدآباددر مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ما نسبت به ساختار وزارت ورزش بحث زیادی داریم گفت: بنده و سایر نمایندگان مردم اعتقاد داریم ورزش کشور فقط ورزش پایتخت نیست و ورزش پایتخت هم فقط دو تیم پرسپولیس استقلال نیستند.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال یک تحول بزرگ در ورزش کشور هستیم گفت: آقایان باید پاسخگو باشند.امروز بسیاری از فدراسیون های ما در حالت تعلیق و یا در آستانه تعلیق قرار گرفته اند. شما ببینید در چند ماه اخیر بعد از قایقرانی، دوچرخه سواری و تیروکمان بحث تعلیق به فدراسیون کشتی و فدراسیون جودو رسیده و امروز کل ورزش کشور بعد از برگزاری مجامعی که وزارت ورزش خودسرانه انجام می دهد در خطر تعلیق قرار گرفته است.

این عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش در رابطه با ضیافت شام اعضای این فراکسیون با وزیر ورزش اظهارکرد: من تحت هیچ شرایطی در این جلسه حضور پیدا نکردم و از جزییات آن هم خبری ندارم. نکته ای که برای من بسیار مهم بوده این است که عباسی درآخرین دیدارش با ما وعده هایی داد که به هیچ یک از آنها عمل نکرد.

وی در پاسخ به این سوال که بسیاری از رسانه هاو خانواده ورزش، فراکسیون ورزش را متهم به جانبداری و مدارا با وزارت ورزش می کنند گفت: ما با کسی تعارف نداریم و مدارا هم نمی کنیم.ما همچنان نسبت به استیضاح وزیر ورزش اصرار داریم و تا تحقق آن پا پس نخواهیم کشید.

نعمتی در رابطه با مقاومت هایی که در این خصوص می شود، گفت: نه من بلکه بسیاری از دوستان دیگر موافق استیضاح وزیر ورزش هستند و مطمئن باشید که وزیر ورزش با توجه به حقی که نمایندگان مجلس دارند استیضاح خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد که تاکنون 60 تن از نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر ورزش را امضا کردند و ما در جلسه روز چهارشنبه یکبار دیگر مصرانه پیگیر اعلام وصول آن خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز