خبرگزاری کار ایران

حرف آخر را مانوئل می‌زند؛

گل محمدی: مشکل قلبی بهانه جدایی‌ام از صبا نبود

asdasd

خیلی ها فکر کردند مشکل قلبی را بهانه کرده ام تا جدا بشوم اما آنها که من را می شناسند می دانند اهل این حرف ها نیستم که بخواهم به مجموعه پشت کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمده‌ام که به تیم کمک کنم و اطمینان دارم اگر دست در دست هم بگذاریم می‌توانیم به این شرایط خاتمه بدهیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: تمام تلاش خودم را می‌کنم که به پرسپولیس کمک کنم تا با تلاش بیشتر بتوانیم پرسپولیس را از این وضعیت خارج کنیم. من با هدف کمک به پرسپولیس آمده‌ام. نظرات خودم را به سرمربی منتقل می‌کنم. آنچه در مورد تیم ببینم و درباره حریفان و مسائل فنی بدانم به مانوئل خواهم گفت و او است که به عنوان سرمربی تصمیم گیری می کند و حرف آخر را می زند.

وی ادامه داد: این مسئولیت را قبول کردم چون می‌خواستم کمک کنم. مثل همه هواداران از این وضعیت ناراحت هستم. آنها روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند ولی امیدوارم که آنها صبور تر باشند. می دانم شرایط ناراحت کننده ای است ولی آنها فقط با صبوری و حمایت می توانند کمک کنند. می دانم که سخت است اما مشکلات زیاد است. اگر هواداران حمایت نکنند، شرایط بدتر می شود و بدون تردید شرایط درست نمی شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: کار و روزهای سختی را پیش رو داریم ولی من شخصا امیدوارم تیم شرایط بهتری پیدا کند. من این قول را می دهم که اگر دست به دست هم بدهیم تیم را از این وضعیت خلاص می کنیم.

گل محمدی درباره مطالبی که درباره حضور او در پرسپولیس مطرح می شود، گفت: همه من را می شناسند، آدمی نیستم که به خودم فکر کنم. به عنوان دستیار مربی در تیم هستم و با تمام وجود کمک می کنم. با خودم عهد کرده ام هر کمکی لازم است انجام بدهم.

وی درباره برنامه هایش افزود: در کنار این مسائل سعی می کنم ارتباط روحی و روانی بهتری را بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد کنم تا با کم شدن حاشیه ها، همدلی بیشتر شود. با رویانیان هم که صحبت کردم مطرح شد این مسائل می تواند به تیم کمک کند. در پرسپولیس دنبال مصاحبه کردن و این حرف ها نیستم. به عنوان دستیار درست نیست که هر روز حرف بزنم.

مربی پرسپولیس در ارتباط با جدایی خود از صبا و مسائلی که در این ارتباط مطرح شده، تصریح کرد: جدایی من از صبا ربطی به مشکلات قلبی نداشت. تمام مدارک پزشکی هم موجود است. فقط به خاطر فشارهای عصبی که وارد شد، دچار مشکل شدم. خیلی ها فکر کردند مشکل قلبی را بهانه کرده ام تا جدا بشوم اما آنها که من را می شناسند می دانند  اهل این حرف ها نیستم که بخواهم به مجموعه پشت کنم.

گل محمدی در پایان افزود: قصد ندارم نه امروز و نه در آینده درباره صبا حرف بزنم. هر چه بود تمام شد، من الان فقط باید به پرسپولیس فکر کنم. صبا هم نیاز به آرامش دارد. من با بازیکنان این تیم زندگی کردم و فقط تائید می کنم، جدایی از صبا ربطی به بیماری قلبی ندارد چون اصلا بیماری قلبی ندارم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز