خبرگزاری کار ایران

در واکنش به نامه IOC؛

هیات اجرایی کمیته المپیک تشکیل جلسه فوق‌العاده‌ می‌دهد

asdasd

کمیته ملی المپیک از چند روز پیش تلاش برای جلوگیری از تعلیق احتمالی ورزش ایران را آغاز کرده و حتی در مبارزه علنی با وزارت ورزش از اعزام نمایندگان خود به مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها خودداری می‌کند.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح فردا برای بررسی تهدید کمیته بین المللی المپیک تشکیل جلسه فوق‌العاده می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نامه تهدیدآمیز کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در واکنش به وقایع این روزهای ورزش ایران مسئولین کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی این کمیته را به برگزاری جلسه فوق‌العاده وا داشته است. بر این اساس قرار است ساعت 6:30 صبح فردا اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک متشکل از محمد علی‌آبادی، بهرام افشارزاده، مهدی قدمی، سید مهدی هاشمی، مهدی کرباسیان، احمد ناطق نوری، علی کفاشیان، محمود خسروی وفا، شاهرخ شهنازی و رباب شهریان در محل کمیته ملی الپیک تشکیل جلسه داده و در خصوص نامه جدید کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم گیری شود.

گفتنی است، کمیته ملی المپیک از چند روز پیش تلاش برای جلوگیری از تعلیق احتمالی ورزش ایران را آغاز کرده و حتی در مبارزه علنی با وزارت ورزش از اعزام نمایندگان خود به مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها خودداری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز