خبرگزاری کار ایران

هیچ‌كس جرات ریسك نداشت؛

عزیز‌ی‌خادم: شکست‌ها خللی در روحیه تیمی پیکان ایجاد نمی‌کند

asdasd

22بازیكن با انگیزه و متعصب به دور از حاشیه‌ برای موفقیت می‌جنگند. شاید شكست‌هایی هم پیش بیاید اما در روحیه تیمی ما خللی ایجاد نمی‌كند.

عضو هیات‌مدیره باشگاه و رییس شورای عالی راهبردی توسعه فوتبال ایران تاکید کرد که در باشگاه پیکان به دنبال گفتمان تازه‌ای هستند.

به گزارش ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درخصوص اتفاقات اخیری که در باشگاه پیکان بوقوع پیوست گفت‌وگویی را انجام داده که بخشی از آن در زیر  دنبال کنید.

تغییرات در مدیریت امر طبیعی است

وی در مورد تغییر در راس باشگاه پیکان گفت: شیعی از مدیران خوب مااست كه موقعیت‌های قابل‌توجهی هم در باشگاه پیكان به دست آورد. كارهای بزرگی هم كرد كه یكی از اصلی‌ترین آنها بازگرداندن تیم از قزوین بود. تغییرات در مدیریت هم امر طبیعی است و خوشحالیم هدایت باشگاه را ملكیان عهده‌دار شد كه چندین‌ فاكتور مثبت از جمله جوانی دارند. وی سال‌ها در سایپا مدیریت كرده و از اعضای هیات‌مدیره ما هم بود. خدا را شكر ما هیات‌مدیره‌ای داریم كه در آن وفاق و همدلی مشهود است و این روحیه تعامل را من در كمتر جایی دیده‌ام.

در پیكان به دنبال یك گفتمان تازه هستیم

عزیزی خادم همچنین ادامه داد: تیمی كه تازه به لیگ برتر برگشته كمتر دست به ریسك می‌زند اما ما این كار را كردیم نه از جهت آوردن ویسی چون او مربی كاردانی است اما هیچ‌كس جرات نمی‌كرد در این شرایط ریسك كند و دست به جوانگرایی بزند ولی نشان دادیم در پیكان به دنبال یك گفتمان تازه هستیم. ویسی مربی بزرگی است و جوان كه كار او را با تجربه‌ مناجاتی تلفیق كردیم.

عبدالله ویسی پیشنهاد من بود

وی همچنین با بیان اینکه ویسی پیشنهاد من بود، تاکید کرد: اعضای هیات‌مدیره هم این انتخاب من را تایید كردند. فاكتورهای انتخاب ما جوانی و مسایل فنی و اخلاقی بود. او همكارانی دارد كه رابطه‌شان بر پایه دوستی و احترام پایه‌ریزی شده است و احترام متقابل. سعی كردیم این فضا در تمام باشگاه به وجود آید كه خروجی آن به مستطیل سبز هم كشیده شد. ما حالا تیمی داریم كه در آن 22بازیكن با انگیزه و متعصب به دور از حاشیه‌ برای موفقیت می‌جنگند. شاید شكست‌هایی هم پیش بیاید اما در روحیه تیمی ما خللی ایجاد نمی‌كند.

نتایج پیکان راضی‌کننده‌است

عضو هیات‌مدیره باشگاه همچنین اضافه کرد: ما بر اساس بضاعت و سرمایه‌گذاری كه انجام دادیم از خودمان می‌پرسیم نتیجه مناسب بوده و من می‌گویم«بله». كل تیم پیكان به اندازه قیمت 2 بازیكن تیم‌های بزرگ بوده است. این نشان می‌دهد ما با چندین میلیارد هزینه كمتر جایی قرار گرفته‌ایم كه از برخی تیم‌های میلیاردی بهتر و بالاتر است. متوجه باشید پیكان از ساپورت هوادار روی سكوها هم محروم است.

آینده متعلق به جوانان است

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم آینده از آن این جوانان است چه مربیان چه بازیكنان. سعی می‌كنیم در فضای كلی فوتبال ایران هم به این سمت و سو حركت كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز