خبرگزاری کار ایران

این موفقیت نتیجه‌ یك كار جمعی بود؛

دوستی مهر: برای صعود به جام‌جهانی پیمان بسته بودیم

asdasd

ما به جام جهانی نمی‌رفتیم جز آن‌كه نفس مردم را پشت این تیم دیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از صعود به جام جهانی گفت: افتخار ما این است كه در كشور خودمان قهرمان آسیا شویم.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر پس از پیروزی 5 بر یك ایران بر استرالیا گفت: این موفقیت نتیجه‌ یك كار جمعی بود. همه دست به دست هم دادند و ما موفق شدیم. ما به جام جهانی نمی‌رفتیم جز آن‌كه نفس مردم را پشت این تیم دیدیم. مثل همه‌ی آنهایی كه امروز به ورزشگاه آمدند.صعود به جام جهانی را به همه‌ی مردم هدیه می‌كنم.

وی گفت: تیم نوجوانان زمانی در ازبكستان قهرمان شد اما آن‌جا از مردم دور بودیم. الان نفس مردم را در مملكت خودمان پشت سر تیم حس می‌كنیم. حاشا به غیرت جوان ایرانی كه بخواهد مردم را از فوتبال دلزده كند. مطمئن هستم بازیكنان ما در برابر ازبكستان هم با غرور و غیرت بازی می‌كنند. آنها یاد حسین فهمیده‌ها را زنده نگه می‌دارند. مملكت ما پر از حسین فهمیده‌ها است.

دوستی‌مهر در ارزیابی‌اش از تیم ازبكستان كه در مرحله‌ی نیمه‌نهایی باید با آن روبه‌رو شود، گفت: بازی سختی خواهد بود. ازبكستان تیم محكم، تكنیكی و تاكتیكی است اما نمونه‌ی جوان ایرانی پیدا نمی‌شود كه مهم‌تر از همه‌ی این حرف‌هاست.

وی درپاسخ به این‌كه شما با برد پرگل برابر استرالیا و صعود به جام جهانی مردم ایران را با فوتبال آشتی دادید، گفت: مردم ما عاشق فوتبال هستند.من ایمان دارم این موفقیت در استقبال از تیم ملی بزرگسالان هم برای بازی با كره جنوبی تغییر و تحول ایجاد می‌كند. مشكلات حل می‌شود و همه‌ی مردم باید برای حمایت از تیم ملی در بازی با كره جنوبی به ورزشگاه بیایند تا آن تیم ما هم در رسیدن به جام جهانی موفق باشد. همین‌طور تیم ملی جوانان كه یك ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی آسیا شركت كند و آن تیم هم می‌تواند جواز صعود به جام جهانی را كسب كند. امیدوارم همه‌ی ما بتوانیم فوتبال ایران را دوباره به صدر آسیا بازگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در واكنش به این‌كه از بازی با كویت تا این مسابقه با بازیكنانتان چه كردید كه ما پیروزی دور از تصور 5 بر یك در برابر استرالیا را به دست آوردیم، گفت: ایرانی باغیرت و باعزت است. ما پیمان بستیم تا به جام جهانی صعود كنیم. باور كنید پیش از مسابقه وظیفه داشتم به بازیكنان بگویم كه فدراسیون اطلاع داده در صورت پیروزی بر استرالیا پاداش مادی به شما تعلق می‌گیرد. قسم می‌خورم همه‌ی آنها گریه كردند و گفتند مگر ما به خاطر پول بازی می‌كنیم؟! ما به خاطر كشورمان می‌جنگیم و در این راه پول برایمان ارزشی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز