خبرگزاری کار ایران

دوستی مهر:

فقط به بردن ازبکستان و کسب قهرمانی فکر می‌کنیم

asdasd

ازبکستان چون تلفیقی از فوتبال زمینی و هوایی را ارائه می دهد ممکن است در هر لحظه با تغییر تاکتیک آنها مواجه شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره آخرین وضعیت تیم و بازی مقابل ازبکستان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی مهر در این باره گفت: همانطور که همه دیدند سطح رقابت ها بسیار بالا بود و در این رقابت فشرده و نزدیک تیم های بزرگ و مدعی مثل استرالیا، کره جنوبی، کره شمالی قهرمان دوره گذشته و سوریه از دور رقابت ها حذف شدند و این نشان از پیشرفت فوتبال آسیا در سالهای گذشته در رده پایه دارد و همچنین نشان می دهد فاصله مدعیان با تیم ها کم شده است.

دوستی مهر در ادامه گفت: ما در 4 مسابقه گذشته روند روبه رشدی داشتیم و تمام تلاشمان این بود که بازی که در نیمه دوم انجام می دادیم در نیمه اول انجام دهیم که در بازی مقابل استرالیا این کار انجام شد و به خوبی توانستیم که انتظارات را برآورده کنیم. در بازی مقابل استرالیا به اندازه کافی صحبت کرده ایم اما می خواهم درباره ازبکستان صحبت کنم که یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی در رده های پایه بوده و تیم بسیار مستحکم، قوی و با روحیه است. آنها فوتبال را به سبک شوروی سابق بازی می کنند، تلفیقی از فوتبال زمینی و هوایی، مطمئنا حریف سرسختی پیش رو داریم و در بازی مقابل این تیم با روش‌های مختلف در دقایق مختلف بازی کنیم. آنها دو دوره پشت سرهم میزبان رقابت های نوجوانان آسیا بوده‌اند و در جام جهانی نوجوانان مکزیک 2011 حضور داشتند. در مقابل استرالیا فوتبال را به صورت مستقیم بازی کردیم چراکه مدافعان این تیم کند بودند و اصرار به بازی هوایی داشتند اما ازبکستان چون تلفیقی از فوتبال زمینی و هوایی را ارائه می دهد ممکن است در هر لحظه با تغییر تاکتیک آنها مواجه شویم.

وی گفت: فیلم های بازی این تیم را دیده ایم و مربیان به خوب آنالیز را انجام داده اند. ما مصمم به بردن این تیم هستیم، صعود به جام جهانی را فراموش کرده‌ایم و فقط به بردن ازبکستان و رسیدن به فینال و قهرمانی فکر می‌کنیم. امیدواریم که مردم در این راه ما را حمایت کنند و روز چهارشنبه ورزشگاه را پر کنند تا با حمایت از نوجوانشان شاهد یک روز خوب دیگر در فوتبال ایران طی هفته جاری باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره آخرین وضعیت بازیکنان گفت: به غیر از عرفان وجدانی که با بدشانسی در بازی مقابل استرالیا رباط صلیبی پاره کرد، مصدوم دیگری نداریم و همه بازیکنان در صحت و سلامت به سر می برند و آماده بازی مقابل ازبکستان هستم. امیدواریم با حمایت مردم و رسانه ها بتوانیم برای دومین بار قهرمان آسیا شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز