خبرگزاری کار ایران

رجبی:

استقلال به وحدت تاکتیکی خواهد رسید

asdasd

اگر جباری زودتر به استقلال اضافه شود دیگر نقصی در این تیم وجود نخواهد داشت.

مشاور فنی تیم فوتبال استقلال گفت:با بازگشت جباری استقلال بی نقص می شود.

به گزارش ایلنا، رضا رجبی درباره بازی استقلال مقابل صبا اظهار داشت:در بازی مقابل صبا با گلی که در دقیقه ابتدایی به ثمر رساندیم طراوت آغازین در خط حمله از بین رفت و پس از آن تحرک را در فاز دفاعی شاهد بودیم.در کل بردی که داشتیم باعث شد تا بازیکنان با شرایط مطلوبی به تعطیلات بروند. هر چند معتقدم این وقفه ها کاملا به ضرر تیم است و تا کنون هم برای ما خوب نبوده است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در حال حاضر آمادگی لازم را دارند اما باید در هفته های آینده در بحث وحدت تاکتیکی به تکامل برسیم. به هر حال بازیکنان در ابتدای فصل بدنسازی سنگینی را انجام دادند. در واقع یکی از کارهای خوب قلعه نوعی این بود که تمرینات بدنسازی مرتبی را برای تیم در نظر گرفت که باعث شد بازیکنان در ابتدای فصل شروع خوبی نداشته باشند اما در ادامه لیگ برتر که بیشتر تیم ها با ضعف بدنی روبه رو می شوند استقلال به این مشکل بر نمی خورد.

رجبی در باره روند استقلال اظهار داشت: تیم روز به روز بهتر شده و این روند ادامه دار است. باید روی حرکات تیم کار کنیم و در فاز حمله تقویت شویم. اگر بعضا می بینیم در زمان حمله تیم کند است، به خاطر نداشتن یک بازیکن طراح است تا مهاجمان را تغذیه کند.من در تمرینات می بینم قلعه نوعی اصرار دارد بازیکنان تیم روبه جلو فوتبال بازی کنند. اگر جباری زودتر به استقلال اضافه شود دیگر نقصی در این تیم وجود نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز