خبرگزاری کار ایران

دین محمدی:

گاهی باید بازی خوب را فدای امتیازگیری کنیم

asdasd

بازی خوب به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و بعضی مواقع باید بازی خوب را فدای امتیازگیری کنیم.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی مواقع باید بازی خوب را فدای امتیازگیری کنیم تا در بازی های حساس هفته پایانی کم نیاوریم.

به گزارش ایلنا، سیروس دین محمدی درباره بازی دوشنبه شب استقلال مقابل صبا اظهار داشت: هدف 3 امتیاز بازی بود که تحقق یافت. به نظر من صبا تیم خوبی بود و پاسورهای خوبی داشت اما زمانی که ما به گل رسیدیم سعی در حفظ آن داشتیم و به حریف اجازه حمله های خطرناک را ندادیم.

وی درباره اینکه چرا پس از زدن گل زودهنگام برهانی، تا دقیقه 90 گل دیگری به ثمر نرسید، گفت: به خاطر رقابت‌های بالای جدول استرس زیاد شده و فشار روی همه تیم ها زیاد است. به همین خاطر بازیکنان فقط سعی داشتند 3 امتیاز را از دست ندهند. به شخصه معتقدم برای بازی خوب به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و بعضی مواقع باید بازی خوب را فدای امتیاز گیری کنیم تا در بازی های حساس هفته پایانی کم نیاوریم.

دین محمدی همچنین با اشاره به عملکرد سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده افزود: در نیمه دوم که سیاوش به میدان آمد به نظر من بهترین عملکرد خود را در بازی های گذشته داشت و دو شوت زیبا هم زد که به گل تبدیل نشد. او را باید همیشه در خط حمله ببینیم و سعی کند در امر گلزنی فعال تر باشد.

وی ادامه داد: هاشم بیک زاده در این دیدار اعتماد به نفس خود را بهبود بخشیده بود، همیشه بر این باور بوده ام که او یکی از فوتبالیست های خوب ایر ان است و دوندگی و حرکت رو به جلوی خوبی دارد که با گذشت زمان بهتر از این هم خواهد شد.

دین محمدی درباره تعطیلی لیگ برتر گفت:در طول این چند هفته روند روبه رشدی ر ا طی کرده ایم و امیدوارم این تعطیلات روی این روند صعودی تأثیر نگذارد و بازیکنان سعی کنند خود را آماده نگه دارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز