خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

وداع تلخ سپاهان با آسیا/ حذف همه نمایندگان ایران

asdasd

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پذیرش شکست سنگین چهار بر یک مقابل الاهلی عربستان وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پذیرش شکست سنگین مقابل الاهلی عربستان وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشت.

به گزارش ایلنا، دیدار برگشت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و الاهلی عربستان سعودی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با نتیجه چهار بر یک به سود تیم الاهلی عربستان پایان یافت.

در این دیدار که شامگاه سه شنبه در ورزشگاه 35 هزار نفری عبدالله الفیصل شهر جده برگزار شد، تیم فوتبال سپاهان با جام باشگاه های آسیا خداحافظی کرد.

بر اساس این گزارش، دروازه بان تیم سپاهان در دقیقه 26 مرتکب یک خطای پنالتی بر روی مهاجم حریف شد و موجب شد تا وی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شود.

پس از اخراج محمدی، کرانچار که تیم خود را بدون دروازه بان می دید مجبور شد محمدباقر صادقی دروازه بان دوم خود را به جای محمدرضا خلعتبری مهاجم تیمش به میدان بفرستد. در دقیقه 29 ویکتورسیموئز بازیکن برزیلی الاهلی این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

فشار حملات تیم الاهلی که سپاهان را 10 نفره دید، ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 34 علی الحثنی برای بار دوم دروازه سپاهان را باز کرد.

پس از دریافت گل دوم، تیم فوتبال سپاهان شاهد یک موقعیت شد که در این صحنه مدافعین تیم الاهلی بر روی محرم نویدکیا مرتکب خطا شدند. این ضربه آزاد را نویدکیا به روی دروازه الاهلی فرستاد که فرشید طالبی توانست آن را به گل تبدیل کند.

در لحظات پایانی نیمه نخست مسابقه و در حالیکه داور چهارم این دیدار دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته بود، تیم الاهلی با ارسال بلند توپ و ضربه سر عماد علی الحثنی، سومین گل خود را به ثمر رساند.

همچنین در نیمه دوم این بازی تیم فوتبال الاهلی به حملات خود افزود و درحالیکه سپاهانی ها با 10 نفره شدن انرژی خود را از دست داده بودند، توانست بار دیگر در دقیقه 69 توسط عبدالرحیم جزاوی به گل چهارم دست یابد و سپاهان را از رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بازدارد.

دیدار رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز