خبرگزاری کار ایران

رویانیان در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر شد؛

علی کریمی در آغوش مدیرعامل پرسپولیس

asdasd

روحیه ات را حفظ کن و به مسایلی که اخیرا به وجود آمده زیاد فکر نکن. شما یکی از وزنه های تیم ملی هستی و ما انتظار داریم یکی از بهترین بازی هایت را برابر کره جنوبی نشان دهی.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در تمرین صبح امروز تیم ملی حضور یافت و با استقبال گرم کارلوس کی‌روش و ملی پوشان روبرو شد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان به منظور حمایت از تیم ملی در آستانه بازی حساس برابر کره جنوبی در تمرین صبح امروز ملی پوشان در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

کی‌روش سرمربی تیم ملی به محض حضور رویانیان به سمت مدیر عامل پرسپولیس رفت و او را در آغوش گرفت. کیر‌وش نیز ضمن استقبال از حضور رویانیان خواستار حمایت همه جانبه هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با کره جنوبی شد.

محمد رویانیان به کی‌روش تاکید کرد، باشگاه پرسپولیس و هوادارانش در بازی با کره جنوبی با تمام وجود در کنار تیم ملی خواهند بود و برای حمایت از تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رویانیان با خنده به کی‌روش گفت: اگر کمک بخواهید حاضرم در زمین هم به شما کمک کنم. کی‌روش هم در پاسخ گفت: شما و کفاشیان با توجه به قد و قامتی که دارید می توانید مدافع میانی بسیار خوبی برای تیم ملی باشید، به ویژه که شکم هم ندارید و برای این پست می توانید موثر واقه شوید.

کی‌روش صحبت های دیگری هم با رویانیان داشت و پس از آن مدیر عامل پرسپولیس از سرمربی تیم ملی خواست که به امور تمرینی تیم رسیدگی کند و از ابراز لطف کیروش تشکر کرد.

در این تمرین بازیکنان تیم ملی و حتی ملی پوشانی که در پرسپولیس حضور ندارند به سمت رویانیان آمده و گفت و گوی گرمی با مدیر عامل پرسپولیس داشتند.

در این میان دیده بوسی گرم علی کریمی و رویانیان توجه همه را به خود جلب کرده بود. کریمی به سمت رویانیان آمد و مدیرعامل پرسپولیس را به گرمی در آغوش گرفت.

گفت و شنود عاطفی و گرم رویانیان و کریمی به گونه ای بود که اندک خبرنگاران حاضر در تمرین سعی می کردند از جزئیات این گفت و گو مطلع شوند.

رویانیان به کریمی گفت: روحیه ات را حفظ کن و به مسایلی که اخیرا به وجود آمده زیاد فکر نکن. شما یکی از وزنه های تیم ملی هستی و ما انتظار داریم یکی از بهترین بازی هایت را برابر کره جنوبی نشان دهی. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم این تیم خانه شماست. به خویشتنداری‌ات ادامه بده و من نیز تلاش می کنم تا این مشکل حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس، به کریمی گفت: باید کاری کنیم تا حرمت ها حفظ شود و رابطه مربی و بازیکن مثل رابطه پدر و فرزندی باشد.

کریمی نیز در پاسخ گفت: ممنونم که به تمرین تیم ملی آمدید و باعث دلگرمی ملی پوشان شدید.

رویانیان در پایان این تمرین با تک تک بازیکنان ملی پوش دقایقی صحبت کرد و سعی می کرد حضورش باعث نشاط و شادابی در اردوی تیم ملی شود.

محمود سالارکیا رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس رویانیان را در این تمرین همراهی می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز