خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال؛

هت تریك رزاقی راد؛ پیروزی روحیه بخش سپاهان

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۱

تیم سپاهان با شكست پیكان صاحب 40 امتیاز شد و فاصله خود را با تیم های صدر جدول كم كرد.

تیم سپاهان با شكست پیكان صاحب 40 امتیاز شد و فاصله خود را با صدر جدول كم كرد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 15:30 دقیقه امروز با انجام 4 دیدار پیگیری شد و تیم سپاهان با كسب پیروزی برابر پیكان به رده دوم جدول صعود كرد. سپاهان موفق شد با گل های محرم نویدكیا و محمدرضا خلعتبری 2 بر صفر پیکان را شكست داده و به این ترتیب سپاهان صاحب 40 ‌امتیاز شد.

همچنین صبای قم در خانه موفق شد با هنرنمایی ایمان رزاقی راد نفت آبادان را 3 بر 2 مغلوب كند. رزاقی راد در دقایق 47،25 و 57 برای صبا گلزنی كرد تا مجموع امتیازات این تیم به عدد 33 برسد. نفت آبادان با 14 امتیاز همچنان در انتهای جدول قرار گرفته است.

پیش از این تیم فجر شهید سپاسی موفق شده بود با 3 گهر دورود را شكست دهد. در این مسابقه مسلم فیروزآبادی، مجتبی ترشیز و سعید قزلچی به ترتیب در دقایق 35،4 و 83 برای تیم فجر گلزنی كردند. تیم فجر شهید سپاسی با این پیروزی 32 امتیازی شد.

در سایر دیدارها این نتایج به دست آمد:

آلومینیوم یك ـ سایپا صفر

تراکتورسازی یك ـ ذوب آهن یك

لازم به ذكر است، روز جمعه 6 بهمن مسابقات هفته بیست و سوم با انجام 4 مسابقه به پایان می رسد كه برنامه مسابقات به شرح ذیل است:

پرسپولیس - استقلال

مس - داماش گیلان

راه آهن ـ فولاد

ملوان - نفت تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز