خبرگزاری کار ایران

علیرضا حبیبی:

هپکو را با تغییر در آرایش تیمی شکست دادیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۵۰

تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با 20 امتیاز و 5 گل كمتر نسبت به فولاد مباركه سپاهان اصفهان 18 امتیازی در صدر جدول قرار دارد.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد گفت: با توجه به اضافه‌شدن بازیكن خارجی و بهبودی مصدومان هفته‌های گذشته با تاكتیكی متفاوت به مصاف هپكو اراك رفتیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی كه تیمش روز جمعه 6 بهمن ماه در دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر هندبال با نتیجه 29 بر 25 مقابل میهمانش هپكوی اراك به پیروزی رسید، اظهار كرد: با تغییر در آرایش تیمی در این دیدار به دلیل استفاده از مجتبی كرمیان، مهرداد صمصامی و كاظم جمعه پورزاده كه به دلیل مصدومیت چند هفته ای در اختیار تیم نبودند به میدان رفتیم.

وی با اشاره به كارگیری میلوش میلوشوویچ بازیكن خارجی جدید تیمش در مقابل هپكوی اراك اظهار كرد: با اضافه شدن این بازیكن و بهبودی 3 بازیكن مصدوم خود در خطوط حمله و دفاع تغییرات تاكتیكی اعمال كردیم تا بازیكنان در دیدارهای بعدی به هماهنگی كامل برسند و هماهنگ‌تر عمل كنند.

وی با بیان اینكه بازی را بسیار كوبنده آغاز كردیم، اظهار كرد: نیمه اول را با نتیجه 9 بر 2 پیروز شدیم و در ادامه نیز توانستیم با یك بازی خوب مقابل این تیم قدرتمند با كسب 2 امتیاز كامل همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهیم.

حبیبی با اشاره به رای فدراسیون هندبال كشور بر حذف تیم هندبال شهرداری ارومیه از ادامه لیگ برتر به دلیل حاضر نشدن مقابل تیم فولاد سپاهان اصفهان ادامه داد: در این شرایط با حذف امتیازات تیم‌ها در بازی‌های مقابل شهرداری ارومیه 4 امتیاز و 30 گل زده از تیم ما كسر خواهد شد و با 20 امتیاز فعلا در صدر جدول قرار داریم و باید منتظر دیدار فولاد مباركه سپاهان و مس كرمان باشیم.

تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با 20 امتیاز و 5 گل كمتر نسبت به فولاد مباركه سپاهان اصفهان 18 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و جمعه 13 بهمن میهمان تیم صنعت مس كرمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز