خبرگزاری کار ایران

در لوزان سوئیس؛

نشست کمیته‌های مختلف FIVB برگزار شد

کد خبر : ۴۱۵۲۶

نقش توسعه در گسترش ورزش و پیشبرد فدراسیون های ملی و تبدیل شدن کمیسیون خبری FIVB به کارگروه از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسات بود.

کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی والیبال در طی روزهای اخیر در لوزان سوئیس جلساتی را برگزار کردند که نقش توسعه در گسترش ورزش و پیشبرد فدراسیون های ملی و تبدیل شدن کمیسیون خبری FIVB به کارگروه از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسات بود.

به گزارش ایلنا، نقش توسعه در گسترش ورزش و پیشبرد فدراسیون های ملی در راستای مباحث اساسی پیرامون حفظ و توسعه ورزش طی جلسه‌ای که توسط کمیته توسعه در قرارگاه FIVB در لوزان سوئیس تشکیل شد، مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه کمیته توسعه FIVB ارتباط موثر با نسل جدید یکی از مباحثی بود که در این جلسه به تفضیل به آن پرداخته شد. اعضای کمیته فعالیت‌های آتی و تاثیرات آن را بر روی پیشرفت ورزش مورد بررسی قرار دادند.

از جمله این فعالیت‌ها به هزینه‌های اختصاص یافته به توسعه و پروژه‌های تحت نظارت، مساعدت کمیته بین المللی توسعه، برنامه‌های توسعه‌ای والیبال، والیبال دسته جمعی و والیبال در مدارس می‌توان اشاره کرد. این کمیته ارتباط دپارتمان توسعه با دپارتمان مطبوعات FIVB و چگونگی تقویت آنها با اهداف توسعه بررسی شد.

همچنین در جلسه دیگری کمیسون خبری FIVB، تلویزیون و رسانه‌های خبری در برنامه جدید خود تصمیم به گسترش فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی و دیداری FIVB گرفتند.

در جلسه کمیسیون خبری مسئولین مطبوعاتی کنفدراسیون‌ها، راه‌های پیشرفت و توسعه سرویس‌های خبری وتصویرFIVB و مدرنیزه کردن پایه های آن را مورد بررسی قرار دادند.

تلویزیون و کمیسیون رسانه های خبری راه‌های پیشرفت تولیدات تلویزیونی و ارائه و تجربیات تلویزیون FIVB را مورد بحث قرار دادند. کمیسیون جلسه‌ای مشترک برای یافتن راه‌هایی که بتوانند والیبال را بیشتر در دسترس قرار دهند تشکیل داد که بیشترروی استراتژی های رسانه های FIVBدرالمپیک ریو دو ژانیرو 2016 تمرکز داشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز