خبرگزاری کار ایران

رقابت های آسیایی ووشو- ویتنام

شهربانو منصوریان نخستین طلایی ایران

asdasd

الهه منصوریان در 48- کیلوگرم و خدیجه زینال زاده در 52- کیلوگرم مقابل نماینده چین نتیجه را واگذار کردند.

شهربانو منصوریان اولین مدال طلای ووشو ایران در رقابت های آسیایی ویتنام را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه دومین روز از هشتمین دوره رقابت های بزرگسالان قهرمانی آسیایی در هوشی مینه ویتنام شهربانو منصوریان اولین مدال طلای کاروان تیم ملی ووشو ایران را به ارمغان آورد.

منصوریان در فینال وزن 70- کیلوگرم در یک نبرد تماشایی نماینده ویتنام را مغلوب خود کرد و ضمن کسب گردن آویز طلا اولین نشان زرین کاروان تیم ملی ووشو ایران را به دست آورد. در این مسابقه نماینده ویتنام به شدت از سوی داوران حمایت می شد اما برتری مطلق منصوریان مانع از نفوذ آن ها در رای داوران شد. منصوریان قهرمان جهان در سال2011 ترکیه است.

برتری عباسی بر نماینده قزاق

همچنین در پایان دومین روز از هشتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام سجاد عباسی مقابل نمانیده قزاقستان به برتری دست یافت. در این رقابت ها سجاد عباسی در وزن 70- کیلوگرم توانست طی 2راند نماینده قزاقستان را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

صعود آزادپور به مرحله بعد

همچنین در این رقابت ها در وزن 65- کیلوگرم ساندای بانوان خدیجه آزادپور طی 2 راند متوالی و با اقتدار نماینده هند را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت.نماینده قدرتمند چین حریف بعدی آزادپور خواهد بود اما الهه منصوریان در وزن 48- کیلوگرم و خدیجه زینال زاده در وزن 52- کیلوگرم مقابل نماینده چین نتیجه را واگذار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز