خبرگزاری کار ایران

صافدل تهرانی خبر داد:

خراسان رضوی میزبان لیگ دسته یك تیراندازی بانوان كشور

کد خبر : ۲۳۴۱۱

این مسابقات در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی تیم پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برگزار می‌شود.

دبیر هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: پنجمین هفته لیگ دسته یك تیراندازی بانوان كشور در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جواد صافدل تهرانی با اعلام این مطلب افزود: این مسابقات در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی تیم پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم تیراندازی بانوان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و نمایندگان استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، همدان، البرز و خراسان شمالی و 2 تیم الف و ب باشگاه ثابت هدف پاس استان تهران از ساعت 9 صبح روز جمعه 10 آذرماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.

تهرانی افزود: نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ دسته یك تیراندازی بانوان كشور كه نتایج ضعیفی را در این رقابت ها كسب كرده در روز جمعه به مصاف تیم «ب» باشگاه ثابت هدف پاس تهران خواهد رفت.

دبیر هیات تیراندازی خراسان رضوی درادامه گفت: امیدواریم با تغییراتی كه تیم تیراندازی بانوان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در تركیب خود انجام داده در 4 هفته باقی مانده به پایان لیگ نتایج لازم را برای صعود به لیگ برتر تیراندازی بانوان كشور کسب كند.

تهرانی در پایان خاطر نشان كرد: خراسان رضوی در اوایل دی ماه نیز میزبان رقابت های لیگ برتر تیراندازی بانوان و لیگ دسته یك تیراندازی آقایان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز