خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان؛

دربی اصفهان به سود گاز تهران

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۸

تیم گیتی پسند با نتیجه 3 بر یک از سد تیم ذوب آهن گذشت تا همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند.

با انجام تنها بازی معوقه از هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان، تیم گاز تهران همچنان صدرنشین ماند.

به گزارش ایلنا، در تنها بازی معوقه هفته اول تیم های همشهری گیتی پسند و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گیتی پسند با نتیجه 3 بر یک از سد تیم ذوب آهن گذشت تا همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند.

در این بازی شاگردان راحله آرا در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25-20، 25-18 و 25-22 بر شاگردان فریبا صادقی غلبه کردند. ضمن اینکه ذوبی ها هم تنها در ست دوم این بازی با نتیجه 25-16 پیروز شدند.

به این ترتیب اگرچه گیتی پسند با این پیروزی 6 امتیازی شد اما همچنان بعد از گاز تهران در رده دوم باقی ماند. چراکه گیتی پسند تنها یک بازی با نتیجه 3 بر صفر کمتر از تهرانی ها کسب کرده و به این دلیل در رده دوم ایستاده است.

به این ترتیب و با کامل شدن بازی ها هم اکنون تیم گاز تهران با 6 امتیاز صدرنشین است و گیتی پسند و ذوب آهن اصفهان با 6 و 3 امتیازدر تعقیب این تیم هستند. در ادامه هم تیم های میزان خراسان، ستاره های پارس و متین ورامین در رده های بعدی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز