خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تكواندو خودران وفا؛

حضور ملی پوشان، سطح کیفی جام کوثر را بالا برد

کد خبر : ۳۲۳۵۰

در مسابقات جام فجر با توجه به استفاده از هوگوهای الكترونیكی ـ دی دو ـ نقاط ضعف داوری ها كاهش یافته و قضاوت داوران بسیار رضایت بخش بود.

مریم آذرمهر گفت: رقابت های لیگ جام کوثر بانوان امسال، به واسطه حضور ملی پوشان در تمامی تیم ها از سطح كیفی بالای برخوردار بود.
به گزارش ایلنا، مریم آذرمهر سرمربی تیم تكواندو خودران وفا با بیان این مطلب افزود: هشتمین دوره رقابت های لیگ دسته یك بانوان تحت عنوان جام کوثر با حضور هشت تیم باشگاهی كشور در رده سنی بزرگسالان از اواسط تیرماه در حالی استارت خورد كه برای نخستین بار در رقابت های لیگ بانوان شاهد حضور سه ملی پوش در ترکیب هر تیم شرکت کننده، بودیم.
وی در ادامه افزود: حضور ملی پوشان و قهرمانان در تمامی تیم ها موجب شد، مسئولان تیم های شرکت کننده با توجه به ارتقاء سطح فنی و تكنیكی تیم خود، هوگوپوشان را به منظور برگزاری رقابت های تنگاتنگ و برای تصاحب عناوین قهرمانی بر روی شیاپچانگ بفرستند.
آذرمهر در ادامه اظهار كرد: خوشبختانه در این دوره از رقابت ها، نسبت به سنوات گذشته شاهد مسابقاتی پایاپای و چشمگیر از هوگوپوشان بودیم و این امر نشان دهنده نتایج مثبت تصمیم مسئولان سازمان لیگ در خصوص استفاده تمامی تیم ها از ملی پوشان تکواندوکار است.
سرمربی تیم خودران وفا در خصوص كسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها گفت: این تیم با حضور هوگوپوشان جوان، در این دوره از رقابت ها توانست با عملكردی مطلوب و در طی چهارده دیدار رفت و برگشت و با گذشتن از سد رقبای خود و كسب بالاترین امتیاز، با تصاحب سکوی نخست این دوره از رقابت های لیگ جام کوثر، اقتدار و توانایی خود را به همگان ثابت کند.
وی در خصوص نحوی داوری هشتمین دوره رقابت های لیگ دسته یک تکواندو بانوان بیان كرد: در این دوره از مسابقات با توجه به استفاده از هوگوهای الكترونیكی ـ دی دو ـ نقاط ضعف داوری ها كاهش یافته و قضاوت داوران بسیار رضایت بخش بود.
وی افزود: خوشبختانه در این دوره از رقابت ها با توجه به برنامه های صحیح و به كارگیری بهترین داوران، شاهد قضاوتی بی نقض در تمامی هفته های لیگ بودیم که این امر نشان از ارتقاء سطح دانش داوران ایران دارد.
وی در پایان بیان داشت: امیدوارم رقابت های سال آینده لیگ دسته یك بانوان نیز با همین سیستم برگزار شود تا افزایش انگیزه تیم های شرکت کننده، شاهد رقابتی زیبا و تنگاتنگ از هوگوپوشان باشیم.
گفتنی است، تیم خودران وفا با كسب 42 امتیاز از چهارده هفته برگزاری رقابت های لیگ دسته یك بانوان در سكوی اول ایستاد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز