خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان؛

آغاز جدال‌ بانوان والیبالیست در دور برگشت لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۵۹

لیگ برتر والیبال بانوان کشور با حضور 6 تیم از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی در دور رفت به پایان رسید و تیم‌های حاضر بعد از دو هفته استراحت خود را برای دور برگشت آماده می‌کنند.

دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور از روز پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر والیبال بانوان کشور با حضور 6 تیم از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی در دور رفت به پایان رسید و تیم‌های حاضر بعد از دو هفته استراحت خود را برای دور برگشت آماده می‌کنند. به این ترتیب دور برگشت این مسابقات از روز پنج شنبه 19 بهمن ماه با انجام سه بازی در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان آغاز می‌شود.

در مهمترین بازی این هفته تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و گیتی‌پسند به میزبانی ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند. دو تیم اصفهانی که در جدول رده بندی رده‌های اول و دوم را به نام خود ثبت کردند در این بازی برای نشان دادن قدرت‌ خود با یکدیگر روبه رو می‌شوند.

راحله آرا و فریبا صادقی سرمربیان دو تیم گیتی‌پسند و ذوب‌آهن که نتیجه جدال دور رفت به سود گیتی‌ تمام شده بود برای این بازی مطمئنا اهداف مشخصی را دارند. ذوبی‌ها برای جلوگیری از شکست دوباره و جبران 2 امتیاز اختلاف با صدرنشین و گیتی‌پسند برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی هستند. هم اکنون گیتی‌پسند و ذوب‌آهن به ترتیب با 14 و 12 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

در دیگر بازی این هفته و در تهران تیم‌های متین ورامین و گاز تهران مقابل هم به میدان می‌روند. گازی‌ها که با 10 امتیاز هم اکنون در رده سوم قرار دارند برای رسیدن به رده‌های بالاتر به پیروزی مقابل میزبان خود فکر می‌کنند این در حالی است که شاگردان نسرین خزانی هم برای افزایش شمار امتیازات‌ و البته جبران نتیجه رفت که با شکست متین همراه بود به مصاف تیم مدعی گاز می‌روند. در حال حاضر متین با یک پیروزی از دور رفت و با 4 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

اما در آخرین بازی این هفته تیم میزان مشهد از ستاره‌های پارس پذیرایی می‌کند. در این بازی مشهدی‌ها برای تکرار پیروزی مقابل پایتخت‌نشینان برنامه دارند و در طرف دیگر هم شاگردان اعظم عیدی چندان دست و پا بسته نیستند. آنها اگرچه بازی رفت را واگذار کردند اما توانستند یک امتیاز را از این تیم بگیرند و در حالیکه شرایط لیگ با شناخت تیم‌ها از یکدیگر حساس شده باید در انتظار یک بازی زیبای دیگر بود. ستاره‌های پارس و میزان خراسان هر دو تنها با یک پیروزی در دور رفت قدم به دور برگشت گذاشتند تا بتوانند نتایج را به سود رقم بزنند. هم اکنون این دو تیم به ترتیب با 3 و 2 امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند.

برنامه کلی بازی‌های هفته اول از دور برگشت به شرح زیر است:

پنج شنبه 19 بهمن ماه
متین وارنا ورامین – گاز تهران، ساعت 15
میزان مشهد – ستاره های پارس، ساعت 15
ذوب آهن – گیتی پسند، ساعت 14

جدول رده بندی این مسابقات تا پایان دور رفت به شرح زیر است:
1- گیتی پسند با 14 امتیاز
2- ذوب آهن با 12 امتیاز
3- گاز تهران با 10 امتیاز
4- متین وارنا با 4 امتیاز
5- ستاره های پارس با 3 امتیاز
6- میزان خراسان با 2 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز