خبرگزاری کار ایران

مظفر:

رقابت با 3 تیم قدر جهان اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد

کد خبر : ۶۷۲۹۶

بعد از رقابت‌های جام جهانی کوچک پرتغال، این تورنمنت سنگین و بسیار خوبی است تا بازیکنان شرکت کنند تا بتوان عملکرد ملی‌پوشان را بررسی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه روسیه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، شهرزاد مظفر گفت: حضور در این تورنمنت باعث می‌شود بازیکنان محک جدی بخورند و داشته‌های خود را ارزیابی کنیم. بعد از رقابت‌های جام جهانی کوچک پرتغال، این تورنمنت سنگین و بسیار خوبی است تا بازیکنان شرکت کنند تا بتوان عملکرد ملی‌پوشان را بررسی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: رقابت با 3 تیم بسیار خوب دنیا باعث می‌شود اعتماد به نفس ملی پوشان افزایش یابد. تیم اوکراین پنجم دنیا و تیم روسیه عنوان چهارمی جهان را یدک می‌کشد. طبیعتا بازی با این تیم ها علاوه بر کسب تجربه و پی بردن به نکات ضعف و قوت بازیکنان، باعث افزایش اعتمادبه نفس‌شان هم می‌شود. ضمن اینکه ما می‌توانیم به ارزیابی تاکتیک‌هایی که در تمرینات انجام می‌دادند، بپردازیم و پی ببریم بازیکنان تا چه حد در اجرای تمرینات و یا تاکتیک‌ها موفق بوده‌اند.

سرمربی تیم ملی هدف از حضور در این تورنمنت را آمادگی کامل برای حضور در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی دانست و گفت: قصد ما این است که بازیکنان را به اوج آمادگی خود برای بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی برسانیم. حضور در روسیه بی‌شک ملی‌پوشان فوتسال را به آمادگی مطلوب می‌رساند و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز