خبرگزاری کار ایران

کعبی‌زاده خبر داد:

حضور 36 تا 40 تیم در مسابقات والیبال جوانان و امید

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۵

تیم ملی والیبال بانوان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی که شهریورماه در تایلند برگزاری می‌شود، آماده می‌کند.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: پیش بینی می کنیم 36 تا 40 تیم در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان و امید زنان کشور در سال 1392 شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، صدیقه کعبی‌زاده افزود: مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان و امید زنان کشور به صورت منطقه در 10 استان کشور با هدف ایجاد فرصت برای حضور تمامی تیم های کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات هر رده سنی 5 استان میزبان مرحله مقدماتی خواهند بود، خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان استان‌های کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی، گیلان، کرمان و تهران میزبان مرحله مقدماتی خواهند بود. مسابقات رده سنی امید نیز در استان‌های اصفهان، فارس، مرکزی، گلستان و زنجان برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در باره زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان و امید زنان ایران نیز گفت: هنوز تاریخ دقیق این رقابت‌ها تعیین نشده اما دور مقدماتی حتما قبل از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. مرحله نهایی نیز اواخر مهرماه با حضور دو تیم از هر منطقه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات مرحله نهایی در یک منطقه و با حضور 10 تیم برتر هر گروه سنی برگزار می‌شود. برخی استان‌ها در هر دو رده سنی جوانان و امید حضور خواهند داشت و استان‌های اندکی تنها در یکی از این رده‌های سنی. پیش بینی ما حضور 36 تا 40 تیم در این رقابت ها است.

کعبی‌زاده در باره اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال بانوان در جمهوری آذربایجان گفت: فدراسیون والیبال تاریخ‌های پیشنهادی خود برای برگزاری این اردو در آذربایجان به آنان اعلام کرده اما هنوز جوابی دریافت نکردیم. تلاش می‌کنیم حتما تیم ملی والیبال بانوان قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند دیدار تدارکاتی و دوستانه برون مرزی داشته باشد.

وی در باره دلایل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال زنان در جزیره کیش نیز گفت: این اردو مردادماه برگزار می‌شود و جزیره کیش از نظر آب و هوایی شرایط تقریبا یکسانی با شهر میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند دارد. بازیکنان باید در این شرایط تمرین کنند تا با آمادگی بیشتر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

تیم ملی والیبال بانوان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی که شهریورماه در تایلند برگزاری می‌شود، آماده می‌کند. این تیم در حال حاضر در اردوی آمادگی چهارم به سر می‌برد که فردا سه شنبه 28 خردادماه به پایان می‌رسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز