خبرگزاری کار ایران

درگیری شدید فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در الخلیل

کد خبر : ۱۰۱۰۵۷

نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته به منطقه باب الزاویه حمله كرده و به سمت ده‌ها جوان فلسطینی که در این منطقه تجمع کرده بودند، گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند که در نتیجه آن درگیری‌های شدیدی میان دو طرف به وقوع پیوست.

گزارش‌ها حاكی از آن است كه شامگاه گذشته درگیری‌های شدیدی میان ده‌ها جوان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «باب الزاویه»، منطقه جنوبی و کوه جوهر در الخلیل به وقوع پیوست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام كردند كه نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته به منطقه باب الزاویه حمله كرده و به سمت ده‌ها جوان فلسطینی که در این منطقه تجمع کرده بودند، گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند که در نتیجه آن درگیری‌های شدیدی میان دو طرف به وقوع پیوست و در جریان این درگیری‌ها شماری از جوانان فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی و بیهوشی شدند.

از طرف دیگر، منابع محلی گزارش دادند که درگیری‌های مشابهی در منطقه جنوبیه، کرنیتا، خیابان کساره و منطقه کوه جوهر به وقوع پیوست که طی آن نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند.

این در حالی است که تعدادی خودروی امدادرسانی و ماشین‌آلات نظامی رژیم صهیونیستی نیز در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «کریات اربع» واقع در اراضی شهروندان فلسطینی در شرق الخلیل مشاهده شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز