خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر سوریه:

ملت و ارتش آماده مقاومت در برابر هر گونه تجاوز خارجی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۹

سوریه به نیابت از همه جهان با تروریسم جهانی مبارزه می‌کند زیرا مزدورانی از ۸۲ کشور جهان درسوریه حضور دارند و اقدام به کشتار، تخریب و نابودی تاسیسات و زیرساخت‌های اقتصادی می‌کنند و چنین اقداماتی همزمان با جنگ رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی گمراه کننده است.

«وائل الحلقی» نخست وزیر سوریه اعلام کرد که ملت و ارتش این کشور آماده رویاوریی با هر گونه تجاوز خارجی به سوریه هستند.
به گزارش ایلنا به نقل از سانا، الحلقی تاکید کرد که همه سوری‌ها و ارتش این کشور در آمادگی کامل برای رویارویی با چالش‌ها و دفاع از میهن در برابر هر گونه تجاوز خارجی هستند.
نخست وزیر سوریه افزود که دفاع ملت و ارتش این کشور از میهن در برابر هر گونه تجاوز خارجی همراستا با اقدام دولت در تامین همه مایحتاج لازم از جمله مواد غذایی و بهداشتی و نیز مقابله با هر گونه پیش آمد غیرمنتظره است.
وی تصریح کرد که سوریه به نیابت از همه جهان با تروریسم جهانی مبارزه می‌کند زیرا مزدورانی از ۸۲ کشور جهان درسوریه حضور دارند و اقدام به کشتار، تخریب و نابودی تاسیسات و زیرساخت‌های اقتصادی می‌کنند و چنین اقداماتی همزمان با جنگ رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی گمراه کننده است.
نخست وزیر سوریه در ادامه گفت که هر گونه اقدام آمریکا برای تجاوز به سوریه خلاف قوانین بین المللی و میثاق سازمان ملل است.
وی تاکید کرد که استفاده از قدرت نظامی و دوگانه گرایی آمریکا در عرصه بین المللی و بی‌توجهی این کشور به قوانین بین‌المللی میثاق سازمان ملل و قوانین بین المللی را از بین می‌برد.
نخست وزیر سوریه همچنین گفت که دولت این کشور همه تدابیر لازم برای رویارویی با چالش‌ها و تحولات اقتصادی و بازتاب فشارهای فزاینده غرب به این کشور را اتخاذ کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز