خبرگزاری کار ایران

هشدار احزاب فلسطینی درباره حمله به سوریه

کد خبر : ۱۰۱۲۹۳

گروه‌های فلسطینی طی نشست اخیر خود در لبنان بر مخالفت خود با تهدیدهای آمریکا علیه سوریه تاکید کرده و تجاوز به هر کشور عربی را به منزله حمله به کل امت عرب دانستند.

احزاب و گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در نشست اخیر خود در لبنان تهدیدهای آمریکا برای حمله به سوریه را محکوم کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احزاب و گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی در لبنان در بیانیه خود ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی اخیر در ضاحیه جنوبی بیروت و شهر طرابلس و نیز بمباران الناعمه توسط رژیم صهیونیستی، این اقدام‌ها را رویکردی جنایتکارانه و غیر انسانی اعلام کرده و ابراز امیدواری کردند که لبنان بتواند با وحدت و یکپارچگی از این مرحله عبور کرده و به بهترین وضعیت ممکن برسد.
احزاب و گروه‌های فلسطینی در ادامه این بیانیه ملت لبنان را به وحدت و خودداری از گرفتار شدن در دام فتنه فرقه‌ای دعوت کرده و بر اهمیت وحدت و امنیت و آرامش لبنان تاکید کردند و آن را به نفع هر دو طرف لبنانی و فلسطینی دانستند.
این گروه‌ها در بخش دیگری از بیانیه خود بر مخالفت با استفاده از اردوگاه‌های فلسطینی برای ضربه زدن به امنیت ملی لبنان و همچنین تلاش برای تقویت مناسبات دو طرف لبنانی و فلسطینی تاکید کردند و در عین حال، جنگ رسانه‌ای علیه فلسطینیان لبنان را محکوم کرده و از دولت و احزاب و گروه‌های سیاسی این کشور خواستند مانع تحریک علیه فلسطینیان مقیم لبنان شوند.

گروه‌های فلسطینی همچنین بر مخالفت خود با تهدیدهای آمریکا علیه سوریه تاکید کرده و تجاوز به هر کشور عربی را به منزله حمله به کل امت عرب دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز