خبرگزاری کار ایران

برای فشار بیشتر بر سوریه؛

واشنگتن شورای امنیت را دور می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹

سوزان رایس در جلسه ماهیانه شورای امنیت برای بررسی مسائل خاورمیانه گفت كه آمریكا با همكاری هم‌پیمانان خود فشار بر نظام سوریه و حمایت از مخالفان را ادامه می‌دهد.

«سوزان رایس» نماینده آمریكا در سازمان ملل متحد گفت كه كشورش منتظر نمی‌ماند تا شورای امنیت «موضع درستی» در قبال بحران سوریه اتخاذ كند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، رایس در جلسه ماهیانه شورای امنیت برای بررسی مسائل خاورمیانه گفت كه آمریكا با همكاری هم‌پیمانان خود فشار بر نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه و حمایت از مخالفان را ادامه می‌دهد.

نماینده آمریكا در سازمان ملل گفت كه «حزب‌الله» لبنان با كمك ایران طرح‌هایی برای حمایت بیشتر از بشار اسد دارد و از جامعه جهانی خواست برای قطع حمایت حزب‌الله از دولت سوریه تلاش كند.

از طرف دیگر، «ویكتوریا نولاند» سخنگوی وزرات خارجه آمریكا نیز از كشورهای همسایه سوریه خواست بر حریم هوایی خود كنترل و نظارت بیشتری داشته باشند.

در همین حال وزرات دفاع آمریكا از انتشار تسلیحات سوریه و افتادن آنها در «دستان ناپاك» ابراز نگرانی كرد.

«جورج لیتل» سخنگوی وزرات دفاع آمریكا ضمن رد تسلیح مخالفان سوری گفت كه كشورش به مخالفان دولت سوریه كمكی غیرنظامی به ارزش یك میلیون دلار ارائه می‌كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز