خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار پس از عمل جراحی ۱۱ ساعته؛

تلویزیون عربستان سعودی تصاویری از ملك عبدالله پخش كرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۰

تصاویر تلویزیونی پخش‌شده پادشاه عربستان را که در سال‌های پایانی دهه هشتم زندگی خود به سر می‌برد، در بیمارستانی در ریاض در میان عیادت‌کنندگانش نشان می‌داد.

تصاویر «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای نخستین بار پس از عمل جراحی که اخیرا روی وی صورت گرفت، از تلویزیون این کشور پخش شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌‌هایی در مورد وضعیت سلامت پادشاه عربستان که در سال‌های پایانی دهه هشتم زندگی خود به سر می‌برد، مطرح شده بود.

این گمانه‌زنی‌ها زمانی مطرح شد که پادشاه عربستان مدتی در ملاء عام دیده نشد و گفته شد که عمل جراحی وی 11 ساعت طول کشیده است.

تصاویر تلویزیونی پخش‌شده پادشاه عربستان را در بیمارستانی در ریاض در میان عیادت‌کنندگانش نشان می‌داد.

پادشاه عربستان برای مدت‌ها از درد کمر رنج برده و بارها در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

تحلیل‌گران می‌گویند كه وضعیت سلامت پادشاه سعودی و دیگر اعضای خاندان سلطنتی و خلاء قدرت در این کشور می‌تواند اثرات جهانی داشته باشد.

خانواده سلطنتی عربستان همیشه در این زمینه به دنبال ایجاد اطمینان در بازارهای جهانی نفت و متحدان بین‌المللی‌‌ خود بوده است.

عربستان از مهم‌ترین متحدان آمریکا در خاورمیانه به شمار می‌رود و 25 درصد ذخایر شناخته شده نفتی دنیا در این کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز