خبرگزاری کار ایران

تشكیل تیم معاونان رئیس جمهور مصر

تیم معاونان و مشاوران رئیس جمهوری مصر گروه ها و جریان های مختلف سیاسی مصر را از جمله لیبرال ها،چپ گراها،ناصری ها،اسلامگراها و مسیحی ها را در برمی گیرد.

سخنگوی «محمد مرسی»رئیس جمهوری مصر اعلام كرد كه تیم معاونان رئیس جمهوری این كشور تشكیل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،«یاسر علی»در بیانیه ای تصریح كرد كه تیم معاونان ریاست جمهوری متشكل از چهار معاون و یك شورای مشورتی می شود.

سخنگوی مرسی تصریح كرد كه چهار معاون رئیس جمهور مصر عبارتند از:«باكینام الشرقاوی»معاون رئیس جمهوری در امور سیاسی،«سمیر مرقص»معاون رئیس جمهوری در امور تحول دموكراتیك،«عصام الحداد»معاون امور روابط خارجی و همكاری بین المللی و «عماد عبدالغفور»معاون امور ارتباطات مردمی.

علی در ادامه گفت كه شورای مشاوران رئیس جمهور شخصیت های عمومی را شامل می شود نظیر:«محمد سلیم العوا»نامزد سابق ریاست جمهوری،«عصام العریان»قائم مقام رئیس حزب «آزادی و عدالت»،«فاروق جویده» شاعر،«سیف الدین عبدالفتاح»استاد علوم سیاسی،«عماد حسین»،«عمرو اللیثی»،«محیی حامد»،«خالد عبدالعزیز علم الدین»،«بسام الزرقا»،«ایمن الصیاد»«حسین القزاز»،«سكینه فؤاد»«ایمن علی»،«احمد عمران»«امیمه السلمونی»و «رفیق صموئیل».

خبرنگار الجزیره در مصر نیز گفت كه تیم معاونان و مشاوران رئیس جمهوری مصر گروه ها و جریان های مختلف سیاسی مصر را از جمله لیبرال ها،چپ گراها،ناصری ها،اسلامگراها و مسیحی ها را در برمی گیرد.

این خبرنگار افزود به زودی شورای رسانه های برای رئیس جمهور نیز تشكیل می شود كه وظیفه آن تماس و ارتباط مستمر با رسانه های مختلف است.

بنابراین گزارش در میان تیم معاونان مرسی یك قبطی و یك زن و 17 مشاور دیده می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز