خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی:

لغو معاهده کمپ دیوید قطعی است

asdasd

با توجه به حضور جماعت اخوان‌المسلمین در راس هرم قدرت در مصر، تل‌آویو باید آمادگی رویارویی با سخت‌ترین سناریوهای احتمالی که همان جنگ است را داشته باشد.

ایلنا: وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تل آویو باید خود را برای لغو معاهده صلح با مصر آماده کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه «جرزالم پست» نوشت كه «بنیامین بن الیعازر» از نمایندگان کنونی کنست صهیونیستی که به داشتن روابط نزدیک و صمیمی با «حسنی مبارک» دیکتاتور مخلوع مصر شهرت داشت، این سخنان را در واکنش به مواضع اخیر «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری مصر بیان کرده است.

وی تاكید كرد كه با توجه به حضور جماعت اخوان‌المسلمین در راس هرم قدرت در مصر، تل‌آویو باید آمادگی رویارویی با سخت‌ترین سناریوهای احتمالی که همان جنگ است را داشته باشد.

جرزالم پست در واکنش به تصمیم‌ مرسی برای بركناری برخی مقام‌های ارشد مصر نوشت که مقام‌های صهیونیستی از این تصمیم به شدت شوکه شدند و بهترین توصیف برای آن «بمب مرسی در رمضان» است.

این روزنامه همچنین نوشت که مرسی به دنبال ناآرامی‌های اخیر در منطقه سینا و کشته شدن 16 نیروی امنیتی مصر در جریان حمله افراد ناشناس، دست به تغییرات اساسی در ارتش زد.

این روزنامه پیش‌بینی کرد که اقدام بعدی مرسی و جماعت اخوان‌المسلمین، تدوین قانون اساسی جدید باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز